کد خبر: ۱۲۱۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۶

نرخ آرم ترافیک روزانه و هفتگی 10 و 60 هزار تومان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از دو ماه و نیم وقفه در توزیع مجوزهای روزانه و هفتگی طرح ترافیک، هم‌زمان با دهه مبارک فجر فروش این مجوزها از سر گرفته شد. 

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، وحید نوروزی معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: به دلیل نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و امکان ورود شهروندانی که به دلایل ضروری ناچار به تردد در محدوده طرح ترافیک هستند، نسبت به فروش مجوزهای روزانه و هفتگی طرح ترافیک در یک ماه و نیم پایانی سال اقدام می‌شود.

نوروزی افزود: شهروندان از طریق مراجعه به سایت شهرداری تهران به نشانی اینترنتی Tehran.ir می‌توانند نسبت به ثبت شماره پلاک انتظامی خودروی خود جهت ورود به محدوده طرح ترافیک به صورت روزانه یا هفتگی اقدام نمایند.

او با تأکید بر این که امکان در نظر گرفته جهت آن دسته از شهروندانی که چاره‌ای جز ورود به محدوده طرح ترافیک ندارند پیش‌بینی گردیده،‌ اظهار کرد: مبلغ مجوزهای روزانه 10 هزار تومان و مجوزهای هفتگی 60 هزار تومان تعیین شده است.

نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود از انتقال واحد صدور آرم طرح ترافیک از ابتدای بزرگراه کردستان پس از سال‌ها خبر داد و تصریح کرد: اساساً قرار نیست مراجعه‌ای به واحد صدور آرم صورت پذیرد و تمامی مراجعه کنندگان صرفاً از طریق اینترنت می‌بایست با این واحد در تماس باشند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با همکاری شهروندان و دستگاه‌های مختلف اجرایی امیدواریم شرایطی فراهم شود تا تمام متقاضیانی که از امتیاز لازم برخوردارند، بتوانند به موقع و بدون کم‌ترین مشکلی مجوز طرح ترافیک خود را دریافت نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین