کد خبر: ۱۲۱۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۲
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آگاهی مردم منطقه، آینده‌ای بهتر برای ملل محروم و تحت ستم را نوید می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از اعضای کانون بازنشستگان حزب اسلامی کار، متشکل از بازنشستگان فرهنگی و سایر اقشار بازنشسته کشور با گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که گسترش آگاهی در میان ملت‌های منطقه نسبت به حقوق خود، حرکت مبارکی را در سراسر خاورمیانه رقم زده است که امیدواریم با هوشیاری مردم و جریان‌های دخیل آن و نیز عقلانیت به خرج دادن رژیم‌های حاکم، شاهد گسترش عدالت و آزادی و استقلال ملت‌های مسلمان باشیم. 

به گزارش آفتاب، رئیس مجلس خبرگان رهبری، جهل و ناآگاهی را یکی از مهمترین عوامل عقب‌ماندگی و نیز ظلم و ستم دانست و با اشاره به اینکه ملت ایران پیشگام مبارزه در جهت احقاق حقوق خود بوده است، تأکید کرد: با گسترش آگاهی مردم نسبت به حقوق و مطالبات خود، آینده‌ای بهتر از امروز را برای ملل محروم و تحت ستم نوید می‌دهد. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با توجه به انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های حاصل شده بعد از انقلاب، نقش فرهنگیان را برای جهل‌زدایی و گسترش علم و دانش در کشور مهم دانست و تأکید کرد: شما بازنشستگان فرهنگی، دین بزرگی به مردم و مسئولان کشور دارید و شایسته است که سهم بیشتری از زندگی بهتر را نیز داشته باشید. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به گسترش درآمدهای کشور در سال‌های گذشته تأکید کرد: به نظر نمی‌رسد با توجه به منابع خدادادی مادی، معنوی و انسانی موجود در کشور، تأمین حداقل زندگی سالم و سعادتمند برای مردم از سوی مدیران کشور کار دشواری باشد. 

ایشان، از تلاش حزب اسلامی کار نیز در جهت اعتلای سیاسی و فرهنگی نیروهای کار قدردانی کرد. 

در ابتدای این دیدار خانم جعفری مسئول کانون بازنشستگان حزب اسلامی کار، گزارشی از نحوه شکل‌گیری و فعالیت‌های این تشکل در جهت استفاده از تجربه و نظرات بازنشستگان کشور در جهت بهبود زندگی آسان ارائه کرد. 

در ادامه گروه سرود این تشکل به اجرای برنامه در مدح مولای متقیان علی(ع) و عظمت ایران پرداختند. 

همچنین آقایان دکتر وحید حیدری و مهدی بیانی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، اشعاری در رثای شهدا و ایثارگران کشور ارائه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین