کد خبر: ۱۲۱۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۴

آقازاده حامی احمدی‌نژاد یكی از 4 اخلال‌گر در قم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در میان 4نفری كه بصورت سازماندهی شده قصد اخلال در سخنرانی رییس مجلس را داشتند، یكی از آقازاده‌های چهره سیاسی حامی دولت دیده می‌شود.

به گزارش آینده، یكی از 4نفر از افرادی كه باقرار گرفتن در نقاط مختلف مسجد زیان العابدین قرار گرفته بودند و قصد برهم زدن سخنرانی دكتر لاریجانی را داشتند فرزند م.ق.ا یكی از چهره‌های سیاسی حامی احمدی‌نژاد می‌باشد.

گفته می‌شود این 4 نفر از سوی محفلی كه چند سال قبل مراسم گرامیداشت 15 خرداد با سخنرانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را برهم زدند وابستگی دارند.

گفتنی است حجت‌الاسلام روانبخش در 14 بهمن در گفت‌وگو با یک سایت حامی احمدی‌نژاد گفته بود که به‌ زودی درقم پاسخ درخوری به لاریجانی داده خواهد شد. 

از سوی دیگر تنی چند از سخنران‌های نشست‌های بصیرت نیز برای بصیرت افزایی عمده محور سخنان خود را معطوف به انتقاد از هاشمی و لاریجانی كرده بودند.

بدنبال بیرون رفتن معترضین كه با واكنش تحقیر كننده مردم روبرو شده بودند، دكتر لاریجانی درمیان شعارهایی كه به حمایت از وی داده می‌شد به سخنرانی خود ادامه داد.

به نوشته 19 دی از دیگر حاشیه‌های این جلسه استقبال گرم قمی‌ها و مشایعت لاریجانی توسط مردم تا هنگام سوار شدن به خودرو بود. تعدادی از مردم نیز در این میان از لاریجانی به سبب پیگیری احداث فرودگاه قم، احداث جاده كمربندی قم، احداث مونوریل و توجه به توسعه و عمرامن و مسائل زیربنایی قم تقدیر و تشكر كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Puerto Rico
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
0
0
حلقه ها تنگ تر هم می شوند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین