کد خبر: ۱۲۱۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۷

حاشیه‌ مراسم تشییع پیکر دامادامام؛ از قبای آیت‌الله کاشانی تا صلوات برای ناطق‌نوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فارس نوشت: پیکر مرحوم محمود بروجردی داماد ارشد امام راحل صبح امروز از محل حسینیه جماران تشییع شده و برای تدفین به حرم مطهر امام(ره) منتقل شد؛ این مراسم با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

* این مراسم حدود ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در محل حسینه شماره یک جماران آغاز و با تشییع پیکر مرحوم بروجردی به سمت خیابان باهنر خاتمه یافت.

* در این مراسم شخصیت‌های سیاسی زیادی حضور داشتند؛ امامی کاشانی، ناطق‌نوری، سید علی، سید حسن و سید یاسر خمینی، عبدالله نوری، موسوی لاری، محمود دعایی، موسوی بجنوردی، محمدعلی ابطحی و علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه، محسن رضایی، محمد عطریانفر، مسعود زیبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا خاتمی و عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجایی از جمله کسانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

* در این مراسم اکثر حاضران در مورد شخصیت مرحوم بروجردی با خبرنگاران مصاحبه کردند؛ البته بیشتر سیاسیون اصلاح‌طلب از مصاحبه‌کردن با خبرنگاران در مورد حوادث 25 بهمن خودداری می‌کردند.

* سید حسن خمینی در پایان مراسم تشییع پیکر مرحوم بروجردی قصد سوار شدن به خودروی زانتیای خود، خطاب به آیت‌الله امامی کاشانی گفت که خودرو شما کجاست؟ وی وقتی از امام جمعه موقت تهران شنید که خودرو ما بالاتر است، خطاب به وی گفت، پس شما را تا پای ماشین‌تان همراهی می‌کنم. آیت‌الله امامی‌کاشانی مانع این اقدام شده و از سید حسن خمینی تشکر کرد، اما سید حسن ضمن دست کشیدن به قبای آیت‌الله امامی کاشانی گفت که عجب قبایی است.

* مصافحه گرم علی اکبر صالحی با سید حسن خمینی از جمله دیگر حواشی این مراسم بود.

* خبرنگار شبکه خبر از ناطق‌نوری در خواست مصاحبه کرد، ناطق نوری که قصد سوار شدن در اتومبیل خود را داشت، این درخواست را پذیرفت؛ نکته جالب توجه این مصاحبه آن بود که قبل شروع سخنان ناطق‌نوری، یک نفر با صدای بلند گفت " سلامتی آقای ناطق صلوات"، جمله‌ای که شاید بی‌موقع بودن آن، خنده ناطق‌نوری را درپی داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
0
درود بر همه ی یاران و فرزندان انقلاب
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین