آفتابنیوز : آفتاب: در راستای ارتقای شبکه خدمات پس از فروش سایپا، سایپا یدک با نمایندگیهای رتبه 4 خدا حا فظی کرد.
بنا به گزارش شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران، با اجرای پروژه ارتقاء شبکه نمایند گیهای شرکت سایپا یدک و همچنین برگزاری دورههای آموزشی فشرده، نمایندگیهای رتبه 4 شبکه خدمات پس از فروش سایپا ارتقاء یافتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سایپا یدک، مهندس حسن عموزاده مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: بنا بر اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که مطابق دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش، ابلاغی از وزارت صنایع و معادن هر ساله مبادرت به ارزیابی یکپارچه از نمایندگیهای شرکتهای واسطه خدمات پس از فروش مینماید، شرکت سایپا یدک در ارزیابی سال 1389از رشد قابل ملاحظه ای در ارتقاء سطح کیفی خدمات برخوردار شد.
وی درادامه افزود: ارتقاء 100 درصدی در بین نمایندگی های دارای رتبه 4 یا فاقد رتبه که در نتیجه بیش از 20درصدآنها به رتبه 2 و 40 درصد به رتبه 3 رسیدهاند، حاصل تلاش مستمر در این سازمان بوده که با اجرای پروژه ارتقاء نمایندگیها توسط کارشناسان مدیریت امور نمایندگی ها و مناطق شرکت سایپا یدک، اجرای دوره های فشرده آموزشی توسط مدیریت آموزش و همچنین ارائه تسهیلات لازم جهت تامین تجهیزات به انجام رسیده است.
وی افزود: تعداد کمی از نمایندگیها بدون تغییر باقی ماندند که طبق ضوابط آئین نامه ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش صنعت خودرو، این نمایندگیها لغو امتیاز و از سیستم خدمات فروش و پس از فروش شرکت سایپا سایدک حذف شدند.
شایان ذکر است در ارزیابیهای صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از نمایندگیهای شرکت سایپا یدک (سال88-89) در مجموع نمایندگیهای شبکه خدمات پس از فروش سایپا از لحاظ رتبه بندی به رکورد جدیدی دست یافتند که در این ارزیابی نمایندگی های شهرهای آمل، بابلسر، کازرون، نقده، کرمانشاه، سمنان، رشت، مراغه، بوکان و ارومیه به رتبه یک شبکه خدمات پس از فروش سایپا رسیدند.
همچنین به گفته مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت سایپا یدک در شاخصهای ارزیابی در خصوص نتایج عملکردی و کارایی نمایندگیها مجاز با رشد 17 درصدی که بالاترین نرخ رشد در میان شاخصهای مورد ارزیابی میباشد از پیشرفت قابل ملاحظهای برخوردار شده است.