کد خبر: ۱۲۲۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۰

اخراج اکثر کارکنان شرکت‌های هواپیمایی در پی خروج "توپولف" از ناوگان هوایی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: یک عضو کمیسیون صنایع مجلس از اخراج‌شدن تعداد زیادی از کاکنان و کارمندان برخی شرکت‌های هواپیمایی در پی خروج هواپیماهای توپولف از ناوگان هوایی خبر داد. 

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، با اشاره به از رده خارج‌شدن هواپیماهای توپولف و خروج آن از ناوگان هوایی کشور گفت: از ابتدای اسفندماه جاری مدیران شرکت‌های هواپیمایی اجازه ندارند که به هواپیماهای توپولف مجوز پرواز بدهند چراکه عمر این هواپیماها به پایان رسیده و هواپیماهای مذکور از استانداردهای لازم نیز برخوردار نیستند.

وی افزود: واقعاً این اقدام سازمان هواپیمایی کشور که برای جلوگیری از پرواز هواپیماهایی که امکان سقوط و یا بروز سانحه زیادی در آنها وجود دارد، قابل تقدیر و تشکر است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: البته شرکت‌های هواپیمایی در خصوص خارج کردن هواپیماهای توپولف از رده‌های پروازی، زمینه‌سازی فراوانی کرده بودند اما با این وجود در روزهای اخیر شاهد اخراج و تعدیل تعداد زیادی از نیروها و کارکنان این شرکت‌ها بوده‌ایم، امری که در آستانه عید نوروز بسیاری از خانواده‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

اکبریان ادامه داد: شرکت‌هایی که اقدام به اخراج کارمندان و کارکنان خود کرده‌اند، باید با کمک مراجع‌ذیربط به‌خصوص سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به خرید یا اجاره هواپیماهای جایگزین برای توپولف می‌کردند تا امروز مجبور نمی‌شدند که کارکنان خود را اخراج کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به هر حال سازمان هواپیمایی کشوری باید به این مسأله رسیدگی کرده و موضوع را حل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین