کد خبر: ۱۲۳۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۴

سکوهای خالی ورزشگاه فولادشهر / مخالفت نماینده AFC با شعارهای مذهبی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی‌که کمتر از یک ساعت دیگر بازی سپاهان ایران - الجزیره امارات آغاز می‌شود، سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان خالی از تماشاگر است. 

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران - الجزیره امارات در حالی از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود که هنوز سکوهای ورزشگاه خالی از تماشاگر است. البته رفته‌رفته به تعداد تماشاگران افزوده می‌شود.
ورزشگاه فولادشهر اصفهان که محل برگزاری دیدارهای خانگی تیم ذوب‌آهن است، برای بازی امروز سپاهان شکلی متفاوت به خود گرفته است. دیگر از پرچم‌های سبز خبری نیست و جای آنها را پرچم‌های زرد‌رنگ گرفته که جای‌جای ورزشگاه را مزین کرده است.

* روی نشان و علائم باشگاه ذوب آهن نیز پرچمهایی به رنگ زرد با شعارهای مذهبی چسبانده شده است. البته این ترفند مسئولان باشگاه سپاهان با مخالفت نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد و او با این بهانه که نباید شعارهای مذهبی در ورزشگاه باشد از سپاهانی خواست از پارچه نوشته را بردارند.

* باشگاه سپاهان در اقدامی جالب توجه در مقابل سکوهای تماشاگران بنرهایی نصب کرده است که روی آن یاد و نام شهدای دفاع مقدس گرامی داشته شده است.

* وضعیت اینترنت ورزشگاه فولادشهر نامطلوب است و خبرنگاران و عکاسان برای ارسال اخبار و گزارش‌های خود با مشکل مواجه هستند.

* مقابل در ورودی ورزشگاه و سکوهای تماشاگران بنرهای زیبای نصب شده است که روی آن چهره تک‌تک بازیکنان و مربیان سپاهان نقش بسته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین