کد خبر: ۱۲۴۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶

کمبود پزشک متخصص، سلامت بیماران را به خطر انداخته است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود پزشک متخصص در حوزه انتخابیه‌اش، خواستار توجه جدی‌تر دولت به کمبودهای این مناطق شد. 

علی اسلامی‌پناه اظهار داشت: قسمت اعظم مراجعه کنندگان به بیمارستان جیرفت، به دلیل کمبود نیروی متخصص قلب مجبورهستند به بیمارستان‌های بندرعباس و کرمان مراجعه کننده که این امر سلامت بیماران را به خطر می اندازد.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس افزود: کمبود نیروی پزشک متخصص در تخصص‌هایی چون قلب و عروق، جراحی قلب، ارتوپدی و کمبود تخت‌های بیمارستانی موجب شده تا خدمات رسانی به بیماران با چالش ‌های جدی مواجه شود.

وی تصریح کرد: این در حالی است که دانشکده علوم پزشکی جیرفت هنوز ساختمان اصلی ندارد و امیدواریم هیئت دولت با اختصاص دادن اعتبارات لازم این مشکل را برطرف کند.

عضمو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در خصوص پروژه گاز جیرفت – عنبر آباد که قرار بود در سال ۱۳۸۹ به اتمام برسد نیز گفت : متاسفانه پروزه خط لوله گاز جیرفت – عنبر آباد که می تواند بسیاری از مشکلات مردم جنوب کرمان را رفع کند متوقف شده و امیدواریم هرجه سریعتر دولت در این راستا اقدامات موثر و کار آمد را صورت دهد.

اسلامی پناه در خصوص اشتغالزایی برای جوانان در جنوب استان کرمان نیز اظهار داشت: ۸۰ در صد مردم جنوب کرمان کشاورز هستند و تنها کارخانه صنعتی جنوب کرمان کارخانه سیمان عنبر آباد است که به دلیل نداشتن اعتبار لازم متوقف شده است و امیدواریم دولت تمهیدات لازم در این خصوص را انجام دهد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
0
0
جیرفت دارای دو متخصص قلب و دو متخصص ارتوپدی میباشد که بیش از این نیاز ندارد.

جراحی قلب هم با توجه به جمعت ان توجیه ندارد.20تا40درصد هم عدم اشغال تخت دارد.

متشکرم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین