کد خبر: ۱۲۴۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۷

کارلوس کرش و دستیارانش وارد تهران شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شبکه ایران نوشت: طبق برنامه از پیش اعلام شده یکی از دستیاران کارلوس کرش شب گذشته از طریق پرواز دبی - تهران زودتر از کارلوس کرش وارد تهران شد. 

پس از ورود مک دمورت، کارلوس کرش به اتفاق خانواده‌اش و دیگر دستیاران نیز برای انجام مذاکرات نهایی و امضای قرارداد، در میان استقبال زیاد خبرنگاران وارد تهران شد. 

"گستر" و "سیموئز" به همراه مک درموت سه دستیار کرش هستند که قرار است در صورت نهایی شدن مذاکرات و عقد قرارداد سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران، وی را در هدایت تیم ملی کشورمان همراهی کنند. 

نکته قابل توجه سفر مک درموت این است که مسؤول روابط عمومی فدراسیون فوتبال و همراه ایرانی این مربی که مسؤولیت مترجمی وی را نیز بر عهده دارد، اعلام کرده که این دستیار حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد. 

بر اساس گزارش اعزامی خبرنگار شبکه ایران به فرودگاه امام خمینی(ره)تعداد زیادی از خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران در فرودگاه امام خمینی (ره) برای پوشش خبری حضور سرمربی احتمالی تیم ملی حاضر شده‌اند، مسؤولان فوتبال کشورمان تاکنون از اعلام ساعت دقیق ورود کرش و همراهانش به تهران خودداری کرده‌اند اما طبق اعلام قبلی وی وارد تهران شد تا ساعت 11 امروز در دفتر علی سعیدلو قرارداد خود را رسما با فدراسیون فوتبال ایران منعقد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین