کد خبر: ۱۲۴۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵

تهمینه میلانی: با امکانات و آزادی که ده‌نمکی دارد حق دارد که فیلم عقده‌ای‌ها رابسازد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران روز گذشته در گفت‌وگویی كه از او منتشر شد، با لحنی انتقادی از روند ناعادلانه اکران فیلم‌ها و حمایت از فیلم اخراجی‌ها انتقاد کرده بود.

به گزارش پارس توریسم، شهاب حسینی با انتقاد از اکران مهجور فیلم تحسین شده پرسه در مه این سوال را مطرح کرده بود که چرا باید فیلم اخراجی‌ها در 35 سالن به نمایش در آید؟

مصطفی شایسته پخش کننده دو فیلم اکران نوروزی نیز چند روز پیش در گفت‌وگویی با ایسنا نسبت به روند ناعادلانه اکران فیلم‌ها اعتراض کرده بود.

این ماجرای اعتراض سینماگران به تبعیض قائل شدن نسبت به اخراجی‌ها سابقه طولانی دارد. دو سال پیش و در برنامه مثلث ده‌نمکی و تهمینه میلانی صحبت كردند و تهمینه میلانی دراین برنامه پربیننده با کنایه و طعنه درباره حمایت‌های همه‌جانبه از ده‌نمکی و اخراجیها صحبت کرد، صحبت‌هایی که بحث‌های بسیاری را به وجود اورد.

ده‌نمکی دراین برنامه در حرف‌های جنجالی بااشاره به اعتراض سینماگران به او و فیلم‌هایش با ادبیات تندی گفته بودکه باید فیلم عقده‌ای‌ها را می‌ساخته است.

رضا رشیدپور در همان زمان در مصاحبه ای با یکی از روزنامه ها این ماجرا را اینگونه تعریف کرده: ما در برنامه يک ارتباط تلفنی داشتيم با مسعود ‌ده‌نمكی كه با ادبيات هميشگی ‌خودش حرف زد. و ارتباط تلفنی دیگری هم داشتيم با تهمينه ميلا‌نی. درباره آقای ده‌نمكی هم، خانم ‌ميلا‌نی گفتند ايشان حق دارند فيلم عقده‌ای‌ها را بسازند چون امكاناتی كه ايشان در سينما دارند و ديالوگ‌هايی كه ايشان در ‌فيلم‌هايشان می‌توانند ضبط كنند من هم اگر می‌توانستم داشته باشم عقده‌ای نمی‌شدم كه ايشان مجبور شوند فيلم عقده‌ای‌ها را ‌بسازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین