کد خبر: ۱۲۴۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۱

مشایی‌: جریان بولتن‌نویس مشغول تولید اخبار تحریف شده هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌یک تفکر انحرافی درباره شادی و نشاط مردم وجود دارد که اصولا شادی کردن را حرام می‌داند اما با یک درجه تخفیف، آن را شبهه‌ناک می‌داند. 

اسفندیار رحیم مشایی‌ با تاکید بر اطلاع‌رسانی غلط به برخی چهره‌های سیاسی و مذهبی، خاطرنشان کرد: ‌یک جریان بولتن نویس حرفه‌ای به صورت متمرکز مشغول تولید خبرهای تحریف شده یا کاملا جعلی برای مراجع سیاسی و فرهنگی کشور هستند و از این طریق برخی افراد سرشناس را در جهت مقاصد باندهای قدرت - ثروت هدایت و مدیریت می‌کنند و این همان منشأ حرکت برخی خواص بر خلاف مسیر مردم در بعضی موضوعات است. 

رحیم‌مشایی اظهار کرد: ‌ایجاد تقابل بین عناصر سرشناس مذهبی و دینی با عموم جامعه،‌ امر شیطنت‌آمیز و خطرناکی است که توسط بعضی باندها پیگیری می‌شود. 

رییس دفتر رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: مخالفت با مناسبات و آداب ملی نظیر جشن نوروز، نتیجه‌ای جز درگیر شدن با ده‌ها میلیون ایرانی و ایجاد هزینه و فرصت‌سوزی‌های بسیار ندارد. 

رییس کمیسیون فرهنگی دولت تاکید کرد:‌ نباید اجازه دهیم افراد و جریان‌هایی که از مبارزه دولت و نظام با فساد خودشان و منتسبان‌شان ناراحت و ناراضی هستند در کشور فضای دروغ‌پردازی و تهمت افکنی را رواج دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین