کد خبر: ۱۲۴۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۷

تلویزیون با حضور تهمینه میلانی در برنامه 7 مخالفت کرد؛ ده‌نمکی دعوت شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که قرار بود تهمینه میلانی کارگردان فیلم "یکی از ما 2 نفر" امشب در برنامه سینمایی 7 حضور داشته باشد ولی با حضور او در این برنامه مخالفت شد. 

اواخر سال گذشته و در آخرین برنامه 7 یک نظرسنجی درباره اکران فیلم‌های نوروزی برگزار شد بدون اینکه نامی از "فیلم یکی از ما 2 نفر" ساخته تهمینه میلانی برده شود. همین امر باعث اعتراض تند تهمینه میلانی شد و او در گفت‌وگویی با خبرآنلاین به شدت به این برنامه حمله کرد. 

بعدها خبری از سوی سایت خبرآنلاین منتشر شد که مسئولان برنامه 7 برای دلجویی از خانم میلانی قرار است در اولین برنامه 7 در سال جدید میزبان او باشند ولی امشب که قرار است اولین برنامه 7 در سال جدید روی آنتن برود با حضور میلانی در برنامه 7 مخالفت شده است.

پس از مخالفت با حضور میلانی در برنامه 7، گویا مسئولان برنامه به خانم میلانی پیشنهاد پخش صحبت‌های او را به شکل ضبط شده داده‌اند که خانم میلانی به دلیل ترس از سانسور شدن حرف‌هایش این پیشنهاد را نپذیرفته است.

در برنامه امشب قرار است ده‌نمکی حضور یابد.
 
فیلم "یکی از ما 2 نفر" آخرین ساخته تهمینه میلانی اگر چه در سینماهای بسیار کمی اکران شده ولی از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین