کد خبر: ۱۲۴۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۳
در دیدار نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر سیرجان رخ داد

اتفاقی نادر در فوتبال؛ داور در دقیقه 41 و 25 ثانیه سوت پایان نیمه نخست را به صدا درآورد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از تساوی تیمش برابر گل‌گهرسیرجان در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور، گفت: ضعف داوری و جوانی داور میدان باعث شد از یک پیروزی خانگی محروم شویم. 

سیاوش بختیاری‌زاده اظهار کرد: ما در این بازی میزبان و از حمایت 15هزار تماشاگر متعصب در طول بازی برخوردار بودیم. 4 بازیکن خوب و کلیدی را نیز به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم اما فرصت خوبی برای جوانان تیم بود که بتوانند بازی کنند. 

وی ادامه ‌داد: باتوجه به این‌که شناخت خوبی از تیم گل‌گهر داشتیم و همچنین با حمایت تماشاگران، در طول 90 دقیقه بازی در موقعیت حمله قرار داشتیم و گل‌گهر حرفی برای گفتن نداشت. 

بختیاری‌زاده مدعی شد: شاید راجع به مسایل فنی داوری اطلاع کافی نداشته باشم اما همه می‌دانند که وقت قانونی یک بازی فوتبال 90 دقیقه است، این در حالی است که سوت پایان نیمه اول توسط داور پراسترس میدان پس از 41 دقیقه و 25 ثانیه به صدا در آمد. این موضوع موجب تنش و اعتراض زیادی در بین تماشاگران شد و سرانجام با دخالت ناظر بازی این نیمه دوباره تا دقیقه 45 ادامه یافت. 

وی در مورد نیمه نخست بازی گفت: در این نیمه به دلیل شناختی که از خط دفاع حریف داشتیم بازی را با سه مهاجم آغاز کردیم و با حمایت تماشاگران در تمام این نیمه، بازی در زمین حریف جریان داشت و تیم گل‌گهر حتی یک بار هم به نیمه زمین نرسید. گل ما حدود دقیقه 12 توسط حسن یوسفی به ثمر رسید.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در ارزیابی خود از نیمه دوم بازی بیان‌کرد: در نیمه دوم نیز دو موقعیت تک‌به‌تک داشتیم که متاسفانه به دلیل بی‌تجربگی و جوانی بازیکن ما و شجاعت دروازه‌بان گل‌گهر این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد اما در خطایی مشکوک به هند، تیم گل‌گهر توانست گل مساوی را به ثمر برساند و یک امتیاز حساس را از ما بگیرد. 

بختیاری‌زاده عنوان‌کرد: متاسفانه ما نتوانستیم از موقعیت‌های به دست آمده درست استفاده کنیم. ما می‌توانستیم این بازی را با اختلاف حداقل پنج گل به پایان برسانیم اما به دلیل کم‌تجربگی و جوانی بازیکنان و نیز ضعف داور نتوانستیم پیروز میدان باشیم. اگر داور پنالتی دقیقه چهار را به سود ما اعلام می‌کرد تیم گل‌گهر دیگر انگیزه‌ای برای دفاع نداشت. 

وی در ارزیابی خود را از تیم گل‌گهر گفت: باتوجه به این‌که این تیم در بازی قبلی باخته بود در این بازی با تمام وجود دفاع می‌کرد تا بتواند حداقل امتیاز این بازی را به دست آورد و در نهایت نیز به این مهم دست یافت. 

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد کیفیت داوری این بازی اظهارکرد: باتوجه به این‌که هفته‌های آخر لیگ را سپری می‌کنیم و تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر و یا رهایی از سقوط به لیگ دسته دو تلاش می‌کنند، کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید در چینش داوران دقت بیشتری به خرج دهد. 

وی تصریح ‌کرد: هم‌اکنون در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دادیم. 25 فروردین‌ماه نیز در گیلان به مصاف داماش این شهر می‌رویم. 

بختیاری‌زاده درمورد حریف آینده خود گفت: داماش در جدول صدرنشین است و شخصیت قهرمانی و فوتبالی بالایی دارد و تماشاگران زیادی در این دیدار حضور خواهند یافت. باتوجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت زمین در گیلان و حمایت تماشاگران از تیم خود این بازی بسیار سخت خواهد بود ولی ما در چهار بازی که خارج از خانه انجام داده‌ایم شکست نخورده و نشان داده‌ایم که از این نظر مشکلی نداریم. 

وی ادامه‌داد: صعود داماش به لیگ برتر حتمی است و ما باید این تیم را یک تیم لیگ برتری در نظر بگیریم. پیش‌بینی من این است که مانند چهار بازی گذشته در خارج از خانه شکست نمی‌خوریم و اگر بازیکنان دقت کنند شاید بتوانیم این تیم را روی ضد حملات شکست دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین