کد خبر: ۱۲۴۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۴
قنبری، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

اجرای مرحله دوم انتقال کارمندان به شهرستان‌ها تعجب‌انگیز است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال جدید کارمندان از تهران به شهرستان‌ها پیش از جمع‌بندی نتایج در دور اول که سال 1389 اجرایی شده، تعجب انگیز و نگران کننده است. 

به گزارش آفتاب، داریوش قنبری در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص انتقال کارمندان دولت از تهران به شهرستان‌ها، اظهار داشت: در حالی که هنوز نتایج دور اول انتقال کارمندان از تهران به شهرستان‌ها مشخص نشده است معلوم نیست چرا دولت قصد دارد دوباره این تصمیم را اجرایی کند؟ 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید اعلام کند هدف غایی‌اش از اجرای مرحله دوم انتقال کارمندان از پایتخت به شهرستان‌ها در خرداد ماه چیست؟ 

وی خاطرنشان کرد: برخی اخبارحاکی از این است که انتشارخبر انتقال کارمندان از تهران به شهرستان‌ها همراه با برخی شایعه‌ها از جمله اجبار در این انتقال و تعدیل نیروبوده است. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: یکی از فاکتورهای رسیدن به اهداف اقتصادی و تحقق یافتن "جهاد اقتصادی" امنیت و آرامش در محیط کاراست اما ما شاهد این هستیم از هنگامی که بحث انتقال نیروها مطرح شده است بسیاری از کارمندان با تردید، چرایی و اضطراب به موضوع انتقال نیرو از تهران به شهرستان‌ها می‌نگرند. 

قنبری خاطرنشان کرد: به طور قطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع انتقال کارمندان از تهران به شهرستان‌‌ها به عنوان موضوعی اولویت دار مورد بررسی قرار می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین