آفتاب: سایت باکریآنلاین از سایتهای حامی مشایی نوشت:
پس از انتشار سی دی با عنوان "ظهور نزدیک است"، موج اعتراضی توسط علما در رابطه با مصداقهای آمده در مستند، به پا شد. به طور حتم وارد شدن در زمینه مصداقهای ظهور میتوان گفت که غیرممکن است و بسیاری از قسمتهای ارائه شده در این مستند حاصل ذهن سازندگان آن است.
همانطور که انتظار میرفت اعتراضهای زیادی نسبت به این مستند شد، اما علت اصلی این اعتراضات، شاید تنها در یک قسمت از این مستند باشد که خیلیها را به آن واداشت تا نسبت به این مستند واکنش نشان دهند وگرنه شاید به راحتی از کنار آن میگذشتند.
در قسمتی از این مستند سعی میشود احمدینژاد را "شعیب ابن صالح" معرفی کنند. در همین ابتدا باید گفت، تهیه این مستند و نسبت دادن آن به بعضی شخصیتها از جمله احمدینژاد بسیار مشکوک بوده و بیشتر در راستای تخریب رئیسجمهور است تا بزرگ دانستن وی. موضوعی که کسی به آن توجه نداشته و همه، تهیه این مستند را در راستای مقدس جلوه دادن احمدینژاد دانستهاند. به همین دلیل مخالفین دولت چه از جریان دوم خرداد و چه از جریان اصولگرایی به طور مشترک با مستمسک قرار دادن این مستند، آغازگر حمله جدیدی به رئیسجمهور شدند.
موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که رئیسجمهور ناراحتی شدید خود را از نسبت دادن وی به شعیبابنصالح، ابراز داشته است. اما در این میان مخالفین که گویا خوراک مناسبی بدست آوردهاند، سعی میکنند همچنان بدین وسیله به تخریب شخصیتی احمدینژاد بپردازند.
در این میان "جناب اقای شریعتمداری" که همیشه از پشتپرده همه روابط و اتفاقات جهان هستی آگاه است! در این مورد نیز به واکاوی این مستند (البته تنها قسمت مربوط به شعب ابن صالح خواندن احمدینژاد) پرداخته و آن را حربه انتخاباتی برای جریان طرفدار احمدینژاد معرفی کرده است.
در همین رابطه و پس از اتهامزنی آقای شریعتمداری به شخص احمدینژاد، دو نکته اساسی وجود دارد که امید است اقای شریعتمداری به آن پاسخ دهند:
1- آقای شریعتمداری در ابتدای مطلبتان گفتهاید:" و البته کیهان از هویت و انگیزه آنان باخبر است". البته این جمله به گوش همه مخاطبین و مردم آشنا است؛ تقریباً در هر موردی جنابعالی این جمله را بکار میبرید و چنین ادعا میکنید که از ارتباطات پشتپرده همه اتفاقات آگاه هستید و البته تقریباً در هیچ یک از موارد هویت و انگیزه عوامل پشت پرده را نیز معرفی نکردهاید.
سوال نگارنده و بسیاری دیگر از شما این است که آیا شما در کیهان یک نهاد اطلاعاتی و امنیتی دارید؟ که اگر اینگونه است پس چرا همیشه معرفی عوامل پشتپرده یک اتفاق خاص تنها در حد همان ادعا باقی میماند و هویت آنها را افشا نمیکنید تا ما و مردم از آن اطلاع پیدا کنیم؟ و اگر هم چنین اطلاعاتی ندارید که واقعاً هم ندارید، پس چرا با ادعاهای کاذب سعی در بزرگ کردن خود و فریب افکار عمومی دارید؟
آقای شریعتمداری شما در مطلبتان گفتهاید:" شواهد و قرائن فراوانی از وابستگی آنها به «حلقه حاشیهساز دولت» حکایت میکند". امید است که این شواهد را در دسترس عموم قرار داده تا همگان پی به نیات سازندگان اصلی آن ببرند وگرنه صفت "کذاب" بر پیشانی شما برای همیشه باقی میماند.
2- آقای شریعتمداری شما طبق معمول این یکی دو سال اخیر، همه چیز را به گردن اطرافیان احمدینژاد میاندازید که به زعم شما یک جریان انحرافی است! شما از یکسو گفتهاید که عوامل این جریان انحرافی با پخش این سی دی سعی در مقدس نشان دادن خودشان میکنند، و از سوی دیگر گفتهاید که اگر احمدینژاد شعیب ابن صالح است، پس چرا از "سفیانی" دعوت کرده است؟!
جناب آقای شریعتمداری امید است به این پارادوکس پاسخ دهید. اگر سازندگان این مستند عوامل دولت و نزدیکان احمدینژاد هستند، پس چرا باید با دعوت کردن "ملک عبدالله" پادشاه اردن که به عنوان سفیانی معرفی شده است، تلاششان را برای مقدس نشان دادن خودشان اینگونه ضایع کنند؟
آقای شریعتمداری، این سیاست اتخاذی شما که "هر که با من نیست، دشمن نظام و اسلام است"، تنها به چهره و سابقه انقلابی شما صدمه میزند. آیا بهتر نیست که از اتهامزنیهای بیاساس که فقط با آن خود را مضحکه عام و خاص میکنید، دست بردارید؟
آیا فکر نمیکنید اینگونه ادبیات تکراری که "ما از هویت و نیت همه چیز و همه کس آگاهیم" مختص گذشته است و در این زمان که مردم به انواع رسانهها و کانالهای خبری دسترسی دارند، این نوع ادبیات تنها توهین به شعور مردم است؟
شما در سال 88 و پس از اتهامزنی به مشایی و جاسوس خواندن وی، مورد نهیب رهبر انقلاب قرار گرفتید. آن زمان هم شما فرمودید مدارک زیادی در این رابطه است ولی گویا مدارک شما همچون همیشه کذب از آب درآمد.
با این همه ما از سر دلسوزی به شما که سالها در صف مبارزین در جنگ نرم علیه دشمنان داخلی و خارجی حضور فعال داشتهاید میگوییم که برادر حسین شریعتمداری؛ این راهی که شما در حال حرکت هستید جز سقوط و خارج شدن از دایره عدالت چیز دیگری به همراه نمیآورد.