کد خبر: ۱۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۰

منصور ارضی: مداح اجازه دارد فحش ‌بدهد!/ جواب اهانت به دین را باید با اهانت داد!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سایت صراط نوشت: حاج منصور ارضی در مراسم زیارت عاشورای صبح امروز که در پنجمین روز از ایام حزن انگیز فاطمیه در حسینیه صنف لباس فروش تهران برگزار شد؛ در ادامه توضیح دعای «عالیه المضامین» و در خصوص تبیین «مراقبت از نماز» مطالب مهمی را بیان کرد. 

این مداح با سابقه پیرامون اهمیت نماز اظهار داشت: همه دعواهای آن گروه با حضرت زهرا (س) از اینجا شروع شد که به نماز اهمیت ندادند و به تدریج بت پرست هم شدند. 

حاج منصور ارضی در ادامه افزود: یکی از دوستان می‌گفت که رئیس دفتر کارخانه‌داری گفته تا وقتی زمان کار تمام نشده نمی‌توانید نماز بخوانید. گفتند: مگر شما مقام ولایت داری؟ گفت: اگر نمی‌خواهید بروید. به این بهانه، ده‌ها نفر را از کارخانه "س پ" اخراج کردند. در حالی که آنها زن و بچه دار بودند. 

وی در خصوص جوسازی‌های اخیر جریان مشکوک نفوذی در دولت اصول‌گرا و طرح شکایت علیه ایشان به اتهام توهین به رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: بعضی از دوستان خواستند که سند «یهودیان امت پیامبر» را بیان کنم که این سند در کتاب «علی و صل الله علی الباکین علی الحسین (ع) » آمده که عبارت است از اینکه در جلد 44 بحارالانوار صفحه304 به نقل از «تفسیر منسوب به امام حسن عسگری (ع) » آمده است که در رابطه با آیه «وَإِذْ أَخَذْنَا مِیثَاقَکمْ لاَ تَسْفِکونَ دِمَاءکمْ» پیامبر خدا(ص) فرمودند: «این آیه برای اهل یهود است. حالا می خواهید یهودیان امت من را بشناسید. اینها (قریب به این مضامین) «یُبَدِّلونَ شَریعتی و سُنّتی، یَقتلون ذُرّیَّتی و یَقتلون الوَلدی الحَسن و الحُسین (علیهم السلام) کَما مثل أَسلاف الیَهود زَکریا و یَحیی» اینها یهودیان امت من هستند و آخرش هم به اینجا می رسد که خداوند قبل از قیامت یک هادی و مهدی (یعنی حضرت صاحب الزمان(عج) ) که از باقیمانده اولاد حسین مظلوم می باشد را برای فرزندان این یهودیان مبعوث خواهد کرد تا آنان را با شمشیرهای دوستانش (ببینید چقدر ارزش دارد که جزء سپاه امام زمان (ع) باشیم) به هلاکت برساند.
یعنی اگر کسی بخواهد دین خدا و دین پیغمبر خدا(ص) را تغییر بدهد و تبدیل کند به چیز دیگری، این می‌شود یهود امت پیامبر. پس این شد دلیل و سند ما برای بیان یهودی صفت. 

حاج منصور ارضی در پاسخ به عده‌ای که می‌گویند که چرا اهانت می‌کنید؟، گفت: یزید (لعنت‌الله علیه) هم به دین خدا اهانت و توهین کرد. عاقبت اباعبدالله (ع) فرمود: این «ابن دعیه» می‌خواهد از من بیعت بگیرد. یعنی پسر پیغمبر هم جواب اهانت به دین را با اهانت داد. جواب اهانت به دین همین است. می‌گویند مگر مداح فحش می‌دهد؟ بله. مداح این کار را می‌کند، ولی کجا؟ آنجایی که باید بگوید می‌گوید. شما بروید و ببینید معنی «ابن دعیه و ابن خبیثه» چه می‌شود. بروید سوال کنید. یک وقت اهانت شکل دیگری دارد آیه می‌فرماید: «واذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما» 

ولی این (......) کسی هست که دارد به دین خدا و به پیامبران خدا، (نوح وغیره) توهین می کند. می‌گوید آنها مدیریت ندارند، فراری هستند. همه اینها را گفته و به نبوت ما اهانت کرده و ما هم اهانت می‌کنیم. همه پیامبران را مسخره کرده و بعد هم گفته «دین ایرانی». یواش یواش هخامنش و کوروش و داریوش را هم آوردند. 

این مداح با سابقه تهران که اخیرا دفتر رئیس‌جمهوری به دلیل روشنگری‌هایش از وی شکایت کرده است، در پایان اظهار داشت: اطلاع داریم که بعضی از اعضاء هیأت دولت هم از این آقا و حرف هایش ناراحت هستند و شاید آنها هم مجبور به استعفا شوند. 

ما ضمن اینکه کارهای خوب دولت و رئیس‌جمهور را تحسین می‌کنیم، انحرافات آنها را هم بیان می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
1
6
ما چقد شوربختیم که اینها باید از دینمان دفاع کنند. یا خدا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین