کد خبر: ۱۲۵۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۶

برخی مداحان برای بزرگ شدن، فحاشی می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید رمضان شجاعی کیاسری، نماینده ساری گفت: بساط رفتارهای آسیب زننده و فحاشی به مسئولان باید برچیده و هر آنچه باعث وارد آمدن خللی در خدمت‌رسانی به مردم می‌شود از سوی دستگاه‌های قضایی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت‌و‌گو با آژانس خبری روز(دی نا) در پاسخ به اینکه چرا علی‌رغم خدمات دولت برخی که خود را پایبند به اصول‌گرایی می‌دانند سعی در تخریب دولت و نزدیکان به آن را دارند گفت: به هر صورت هر دولتی در جایگاه کاری خود یک‌سری مخالف، منتقد، رقیب و اپوزیسیون دارد.

نماینده ساری در مجلس در تشریح کلام خود خاطر نشان کرد: البته هر یک از این گروه‌ها تعریف خاص و مشخصی دارند؛ اپوزیسیون که مخالفین نظام بوده، مخالفین کسانی هستند که با دولت مخالفند ولی اصل نظام را قبول دارند، رقبا که از هم فکران دولت هستند ولی رفقایی هستند که می‌خواهند رقابت کنند و منتقدان که خواستار اصلاح برخی مسائل هستند.

وی تصریح کرد: در هر چهار گروه فوق جهت گیری علیه دولت را می‌بینیم که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند عده‌ای برای به حاشیه کشاندن دولت و باز داشتن دولت از مسیر توسعه و پیشرفتی که در پیش گرفته و عده‌ای هم که به دلیل مخالفت با برخی افراد موثر که راه پیشرفت را هموار می‌کنند به حاشیه‌سازی می‌پردازند.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان در پاسخ به اینکه چرا برخی در جهت تخریب دولت از چهره‌های نزدیک به رییس‌جمهور استفاده می‌کنند، گفت: به هر صورت پشت سر آدم های بزرگ حرف بسیار است و یکی از راه‌های بزرگ شدن همین تخریب و فحش و اهانت است.

شجاعی کیاسری تاکید کرد: اگر همه ما معتقدیم که دولت خوب کار می‌کند و در مسیر توسعه گام برداشته است پس باید با ایجاد فضایی درست کاری کنیم که دولت با آرامش به برنامه‌هایش برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرچه باعث تضعیف دولت باشد خیانت به مردم است.

وی در پاسخ به اینکه چرا برخی مداحان که خود را مبلغ اعتقادات ائمه معصوم می‌دانند به فحاشی برخی مسئولان می‌پردازند، گفت: بساط این رفتارهای آسیب زننده باید برچیده و هر آنچه باعث وارد آمدن خللی در خدمت رسانی به مردم می‌شود از سوی دستگاه‌های قضایی بی‌پاسخ نخواهد ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین