کد خبر: ۱۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱

نامزد انتخابات آینده ریاست‌جمهوری امروز مهمان وزیر نفت بود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: نفت‌نیوز نوشت: در حدود دو سال وزارت میرکاظمی در نفت شاهد دو اتفاق مهم بودیم که تحلیل‌گران سیاسی نگاه ویژه‌ای به آنها دارند. 

علی‌رغم اینکه اکثر نمایشگاه‌های بین‌المللی نفت و گاز ایران توسط رییس جمهوری ادوار مختلف افتتاح می‌شد ولی طی دو سال اخیر وزارت آقای میرکاظمی رییس‌جمهوری دعوت وی را برای افتتاح این نمایشگاه نپذیرفت و معاون اول رییس‌جمهور نمایشگاه را افتتاح نمود. 

در نمایشگاه امسال نفت و گاز(نمایشگاه شانزدهم) نیز علاوه بر این اتفاق شاهد دعوت آقای میرکاظمی از دکتر لاریجانی بودیم که وی ضمن اجابت این دعوت، ساعاتی پیش در کنگره چشم‌انداز صنعت‌نفت حضور پیدا کرد و در جمع مسئولان وزارت نفت سخنرانی نمود.

هر چند گفته شده کنگره ملی چشم‌انداز صنعت نفت در افق 1404 به منظور ایجاد بسترهای قانونی برای انجام تکالیف صنعت نفت در افق 1404 و همچنین بررسی راهکارهای اجرایی شدن احکام و تکالیف برنامه پنجم توسعه برای صنعت نفت برگزار شده ولی سیاسیون معتقدند این اقدام جدید در اصل آغاز چرخش سیاسی آقای میرکاظمی به سمت نامزد انتخابات آینده ریاست‌جمهوری و نوعی بیعت زودهنگام با وی ارزیابی می‌شود.

این گمانه‌زنی‌ها در حالی مطرح می‌شود که برخی سایت‌های خبری معتبر از تصمیم رییس‌جمهور برای کنار گذاشتن وزیر فعلی نفت از سمت وزارت و بکارگیری وی در دانشگاه علم و صنعت خبر می‌دهند. 

نخستین کنگره ملی چشم‌اندار صنعت نفت در افق 1404 امروز دوشنبه ( 29 فرودین) با حضور دکتر لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی در حاشیه چهارمین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
0
0
لطفا آفتاب اینقدر دروغ ننویس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین