کد خبر: ۱۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

نماینده مجلس: خبرهای خوشی برای فروکش کردن جنجال‌ها درباره وزارت اطلاعات از سوی رهبر معظم انقلاب و دولت منتشر خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فارس نوشت: عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: نمایندگان مجلس مذاکراتی با مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری داشتند که آنها مطالب منتشر شده در برخی ‌سایت‌ها مبنی بر اینکه رئیس‌‌جمهور اعلام کرده است که مصلحی دیگر وزیر اطلاعات نیست را تکذیب کردند.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تهیه نامه‌ای از سوی نمایندگان مجلس خطاب به رئیس‌جمهور در رابطه با ابقای حجت الاسلام مصلحی در وزارت اطلاعات گفت: این نامه حدودا بیش از 180 امضا دارد و هنوز معلوم نیست که در صحن قرائت شود یا نه.

وی افزود:‌ در همین رابطه برخی نمایندگان مجلس در صحن علنی مذاکراتی با مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری داشتند که آنها شفاها مطالب منتشر شده در برخی سایتها مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور اعلام کرده است که مصلحی دیگر وزیر اطلاعات نیست را تکذیب کردند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: به دلیل اینکه قرار شد که ما اطمینان پیدا کنیم که آیا نظر مسئولان دولتی در رابطه با موضوع برکناری وزیر اطلاعات همان نظری است که در سایت‌ها منتشر شده یا نه لذا صبر کردیم تا از این مسئله اطمینان پیدا کنیم و بعد در مورد نامه تصمیم‌گیری کنیم. اگر نظر منتشر شده در سایت‌ها همان نظر دولت باشد نامه نمایندگان منتشر خواهد شد.

اسماعیلی ادامه داد: اگر مشخص شود که نظر دولت همسو با آنچه که در سایتها منتشر شده نیست دیگر نیازی هم به انتشار نامه نخواهد بود و آن سایت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال امروز نیز خبرهای خوشی برای فروکش کردن جنجال‌های اخیر درباره وزارت اطلاعات از سوی رهبر معظم انقلاب و دولت منتشر خواهد شد.

گفتنی است یک سایت‌ وابسته به جریان انحرافی و نفوذی دولت خبری با تیتر " احمدی نژاد:مصلحی دیگر وزیر اطلاعات نیست " را منتشر کرده بود دقایقی پیش این خبر را از روی خروجی خود برداشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین