کد خبر: ۱۲۵۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۸

مشایی از عملکرد شورای‌عالی ایرانیان در کمیته تفحص مجلس گزارش می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری نماینده گفت: در جلسه گذشته کمیته تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، مقرر شد امروز جلسه‌ای پیرامون فعالیت‏ها و نقاط مبهم عملکرد این شورا برگزار شود که این جلسه کنسل و به اواخر هفته موکول شد.

وی افزود: این آخرین جلسه‌ای است که با مسئولان شورا برگزار خواهیم کرد و در این جلسه قرار است گزارشی به شکل مطلوب از سوی محمدشریف ملک‌زاده دبیرکل این شورا همراه با اسناد و مدارک به تیم تحقیق و تفحص مجلس ارائه شود.

دبیر کمیته تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان خارج از کشور تصریح کرد: مأموریت هیئت تحقیق و تفحص را در چند فاز تعیین کردیم؛ فاز نخست این بود که اطلاعات را به شکل مستند از مسئولان شورا بگیریم و در فاز دیگر از مکان‌هایی که اطلاعات خاصی در ارتباط با شورا دارند، بخواهیم آن اطلاعات را در اختیار تیم تحقیق و تفحص قرار دهد.

قنبری اضافه کرد: سپس با بررسی کارشناسانه و تطبیق اطلاعات داده شده توسط مسئولان شورا با اطلاعاتی که از کانال‌های دیگر به دست می‌آید، گزارش تیم تحقیق و تفحص را تهیه کرده و در اختیار مجلس قرار ‌دهیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته قرار بر این شد که گزارش شورا توسط اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور قرائت شود که به احتمال زیاد وی نیز در جلسه آینده حاضر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین