کد خبر: ۱۲۵۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: عربستان دچار توهم شد‌ه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قدرت‌نمایی ایران، جهنمی سوزان برای عربستان درپی خواهد داشت. 

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی با اشاره به برقراری مجدد روابط دیپلماتیک ایران و مصر، گفت: مصر کشوری تاریخی است که ظرفیت‌های فرهنگی و علمی بیشماری دارد و روابط متقابل دو کشور در تحولات منطقه به ویژه جهان اسلام اثرگذار است.

نماینده بیرجند در مجلس به تاثیر برقراری رابطه ایران و مصر بر مسائل منطقه اشاره کرد و افزود: اداره حاکمیت مصر به دست جوانان انقلابی این کشور و استحکام رابطه با ایران آینده اسرائیل و سلطه آمریکا در منطقه را با چالش مواجه خواهد کرد و به استعمار غرب در خاورمیانه پایان خواهد داد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تهدید نظامی مقامات عربستانی علیه کشورمان اشاره و تصریح کرد: عربستانی‌ها دچار توهم شد‌ه‌اند و فکر می‌کنند لشگر کشی به کشور کوچکی مانند بحربن و سرکوب مردم بی‌دفاع حاکی از قدرت آنهاست.

وی در همین رابطه ادامه داد: عربستانی‌ها بدانند که اگر حمایت غرب نبود آنها از پس مردم بی‌دفاع بحرین هم بر‌نمی‌آمدند و مطمئن باشند قدرت‌نمایی ایران جهنمی سوزان برای آنان درپی خواهد داشت.

ابراهیمی، بیداری اسلامی در منطقه را عامل بازگشت شکوه صدر اسلام به منطقه دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سید موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
0
خدا نکنه همه مسلمانیم جه عرب چه عجم کلهم امت واحده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین