کد خبر: ۱۲۵۷۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲

آیت‌الله صافی: آل‌سعود و آل‌خلیفه وحشی‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آل‌سعود و آل‌خلیفه وحشی‌تر از این هستند که این مطالب ما به گوششان برسد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله صافی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از دختران بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: بنده در ابتدای سخنم نسبت به این جنایات و هتک حرمت به قرآن کریم، توسط حاکمان خود فروخته که سیاست‌های بیگانگان را در ممالک اسلامی پیاده می‌کنند، اظهار تأسف می‌کنم. 

آیت‌الله صافی، افزود: این جنایات را در حالی صورت می‌دهند که ادعای آن‌ها و به ویژه آل سعود، گوش فلک را کر کرده است و نمی‌دانم وحشی‌گری آن‌ها که در تاریخ سابقه نداشته است، را با چه زبانی بیان کنم. 

ایشان گفت: در هر صورت اهانت به قرآن که اهانت به و پیامبر اسلام‌(ص) و امام زمان‌(عج) است را به امام عصر‌‌(عج)تسلیت عرض می‌کنم؛ البته این آل‌سعود و آل‌خلیفه وحشی‌تر از این هستند که این مطالب ما به گوششان برسد. 

این مرجع تقلید تصریح کرد: در طول تاریخ گردنکشان در مقابل دین اسلام قد علم کردند تا نور اسلام را خاموش کنند، اما موفق نشدند و روز به روز بر عظمت و قدرت اسلام افزوده شده است و امروز نیز بر عظمت اسلام افزوده می‌شود. 

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی افزود: دعوت به اسلام، دعوت به اخلاق کریمه و انسانیت است؛ از این رو هر انسانی که روح سالم و بلندی داشته باشد آن را خواهد پذیرفت. 

ایشان گفت: ما افتخار می‌کنیم که شیعه اهل‌بیت‌(ع) و پیرو قرآن هستیم و امیدواریم که در این دنیای امروز که مادی گری و الحاد و گرایش‌های انحرافی تبلیغ می‌شود، با استقامت دینی بر تبلیغات و ترویج قرآن بیافزاییم. 

این مرجع تقلید افزود: اگر کسی بخواهد با خدا آشنا شود، باید با قرآن و مبانی و معانی مختلف آن آشنا شود؛ البته باید عمل به قرآن و احکام خدا را فراموش نکنیم. 

حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب تصریح کرد: احکام خدا تا روز قیامت ثابت است و حجاب اسلامی از افتخارات دین ماست. 

ایشان همچنین با اشاره به فشارهایی که از سوی دولت فرانسه نسبت به جلوگیری از حجاب زنان مسلمان در این کشور، گفت: امروز اگر می‌بینیم در کشورهایی فشار می‌آورند که حجاب را از سر زنان مسلمان بردارند، به این دلیل است که آن‌ها می‌دانند ظاهر شدن زنان با حجاب اسلامی، عظمت زن مسلمان را نسبت به زنان غیر مسلمان نشان می‌دهد. 

معظم‌له یادآور شد: در اسلام عظمت فراوانی نسبت به شخصیت زنان داده شده است؛ از این رو هر زنی که این آیات را می‌خواند باید به خود و به دین خود ببالد. 

این مرجع تقلید اظهار داشت: البته نباید فکر کرد که در مسیر تعالی و تکامل زن و مرد با هم تفاوتی دارند؛ و بدانید که هرکسی که در مسیر الهی گام بردارد به خدا نزدیک خواهد شد. 

حضرت آیت‌الله صافی گپایگانی خاطرنشان ساخت: امیدواریم این معارف ناب اسلام و قرآن بیش از پیش در جامعه ما رواج پیدا کند. 

این مرجع تقلید با اشاره به توطئه‌های صورت گرفته علیه دین اسلام، گفتند: دشمنان متأسفانه نمی‌گذارند اسلام در دنیا ترویج و عظمت پیدا کند و الا اسلام به راحتی در تمام دنیا رشد و توسعه پیدا می‌کند. 

معظم‌له گفت: هویت دینی نظام جمهوری اسلامی نباید تضعیف شود و هر کسی باید به نوبه خود در تقویت معارف دینی و اعتقادی نظام اسلامی تلاش کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین