کد خبر: ۱۲۵۷۵۹
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶

خوش‌پوش‌ترین مردان جهان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: به نوشته تهران امروز، همین چند روز قبل «جولین آسانژ» به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و پرنفودترین چهره‌های جهان از نگاه مجله «تایم» انتخاب شد اما به نظر می‌رسد این هکر سابق و متهم فعلی در رده‌بندی دنیای مد هم به سرعت بالا می‌رود. 

یکی از مجله‌های جانبی روزنامه «فیگارو» موسس جنجالی ویکی‌لیکس را به عنوان یکی از 20 مرد اول خوش‌لباس جهان انتخاب کرده است.

نام «آسانژ» 39 ساله در این فهرست تاثیرگذار در کنار نام «تام فورد»، طراح مشهور لباس، «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور آمریکا و «کالین فرث» بازیگر برنده اسکار جای گرفته است. البته واضح است که خاص بودن چهره «آسانژ» و موهای سفید و لباس‌های هماهنگی که بر تن می‌کرد به شدت تحت تاثیر اتفاقات سال گذشته قرار گرفته و شاید در نظرسنجی جدید او جایگاهش را از دست بدهد.

«جولیان آسانژ» که در اواخر سال ۲۰۱۰ با افشاگری‌های خود، روابط دیپلماتیک در سطح جهان را دگرگون ساخت، در ابتدا به دلیل فساد اخلاقی در دادگاهی در سوئد مورد بازخواست قرارگرفت. پس از آزادی او از زندان، «آسانژ» بار دیگر به دلیل مخفی شدن راهی دادگاه شد. در نهایت در آخرین جلسه دادگاه به استرداد او به دولت آمریکا حکم داده شد که متهم به شدت با این تصمیم مخالف بود. هم اکنون بنیانگذار «ویکی لیکس» پیش بینی می‌کند که در آینده‌ای نه چندان نزدیک، به زندان «گوانتانامو» منتقل شود.

یکی از دیگر سیاستمداران خوش پوش جهان در این فهرست «خوزه رودریگز زاپاترو»، نخست وزیر اسپانیاست که در این زمینه شهرت بسیار دارد. «جنز اشتولنبرگ» نخست وزیر نروژ و «فرانسوا بارون» وزیر مالی فرانسه از دیگر مردان شیک و مد روز دنیای سیاست هستند.

«جیم اولیور» رئیس تلویزیون بریتانیا، مارسل واندرس از طراحان صنعتی برجسته در آلمان و هنرمند اسپانیایی خائمه آیون از دیگر مردان خوش لباس در این فهرست هستند. جالب اینکه نام دیوید بکام، ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال انگلستان که همواره در فهرست‌های مشابه جای دارد، در فهرست 20 مرد خوش‌پوش جهان قرار ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین