کد خبر: ۱۲۶۵۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۰

واكنش سخنران و مداح مراسم بیت به رفتارهای احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آینده نوشت: سخنران و مداح مراسم عزاداری شب گذشته بیت رهبری نسبت به اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد واكنش نشان دادند.

در حالیكه منصور ارضی مرثیه‌سرا و كاظم صدیقی سخنران شب گذشته مراسم عزاداری بیت رهبری خود از حامیان سرسخت احمدی‌نژاد در 6 سال گذشته محسوب شده و احمدی‌نژاد نیز بارها در مجالس این دو نفر شركت كرده بود، با ابراز نارضایتی به رفتارهای وی واكنش نشان دادند.

به گزارش ایران اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در اولین شب از مراسم عزاداری دخت گرامی رسول خدا‌(ص) كه در بیت رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان پس از ایراد خطبه هایی در رابطه با زندگانی و سیره عملكردی حضرت صدیقه طاهره، به بررسی اوضاع داخلی كشور پرداختند.

ایشان در رابطه با اتفاقات اخیر فرمودند: "ما از فردی كه در زمان انتخابات گفته می‌شد، هیأت و حسینیه‌ها دفاتر تبلیغاتی او بوده‌اند و همچنین داعیه ولایی بودن داشته انتظار چنین رفتاری را نداشتیم. بنده اطلاع دارم، حتی اطرافیان نزدیک آقای احمدی‌نژاد هم از رفتار اخیر او به شدت ناراضی و ناراحت هستند"

در این مراسم حاج منصور ارضی نیز با گلایه از اینكه چرا منافقین (در زمان گذشته) با پرچم ولایت جلو آمده‌اند، به روضه خوانی حضرت زهرا‌(س) پرداختند. حاج حسین سازور نیز به مدیحه‌سرایی پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
0
وقتی مداحان سیاست مدار میشوند وبه رئیس جمهور تذکر میدهند جای تعجب ندارد اینجا ایران است!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین