کد خبر: ۱۲۶۸۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸

واكنش تند داود رشیدی به رانت‌های حج برخی بازیگران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داود رشیدی رئیس انجمن بازیگران سینمای ایران درخصوص سفر تعدادی از بازیگران و هنرمندان به سفر حج گفت: رفتن بازیگران سینمای ایران به مراسم حج بدون هرگونه هماهنگی با انجمن بازیگران سینمای ایران است. با من امسال تماس گرفتند و درخواست داشتند كه به این سفر بروم كه من عنوان كردم پیش از این به مراسم حج رفته‌ام. 

رشیدی افزود: اگر با ما هماهنگی صورت بگیرد، قطعا می‌دانیم چه بازیگرانی می‌توانند به حج بروند و در حال حاضر مشغول بازی در فیلمی نیستند و حتی چه كسانی در اولویت قرار دارند.

رشیدی عنوان كرد: مرحوم محمد ورشوچی از جمله بازیگرانی بود كه خیلی علاقه داشت به مراسم حج برود و همیشه این موضوع را عنوان می‌كرد. اما متاسفانه این امر برای وی محقق نشد. اگر انتخاب‌ها با ما و هماهنگی ما صورت بگیرد، نام كسانی را كه پیشكسوت هستند اعلام می‌كنیم. حتی افرادی هستند كه لیاقت رفتن دارند، اما نام‌شان در فهرست نیست.

رئیس انجمن بازیگران درباره پیگیری این انجمن برای رفتن بازیگران به مراسم حج گفت: ما قرار نیست و نباید این موضوع را گدایی كنیم. باید حتما خودشان عنوان كنند. البته ممكن است به هیأت مدیره خانه سینما اعلام كنند ولی قطعا اگر به آنها بگویند به انجمن منتقل خواهد شد. این موضوع را هم بعید می‌دانم كه هیئت مدیره خانه سینما از این موضوع مطلع بوده باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین