کد خبر: ۱۲۶۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴

النصر عربستان با "بطری‌های آب آشامیدنی" به تهران سفر می‌کنند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از ادعاهای مقامات باشگاه‌های عربستانی درباره وضعیت امنیتی در ایران، سامی الجابر در اظهارنظری بی‌شرمانه گفت که آب‌ آشامیدنی ایران آنها را مسموم کرده و حالا روزنامه الریاض این کشور اعلام کرده اعضای تیم النصر عربستان با "بطری‌های آب آشامیدنی" به تهران سفر می‌کنند! 

روزنامه الریاض عربستان در گزارشی نوشت: «آخرین تمرین تیم النصر عربستان برای رویارویی با استقلال ایران در چارچوب هفته آخر دور گروهی مسابقات لیگ قهرمان باشگاه‌های آسیا با حضور حسین عبدالغنی کاپیتان اول این تیم که مدت‌ها به علت مصدومیت دور از میدان بود، برگزار شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم النصر بیشتر بر روی مسایل فنی تاکید کرد و نقاط ضعف و قوت تیم استقلال را برای شاگردانش شرح داد. کاروان باشگاه النصر امروز(سه‌شنبه) ساعت 12:30 با هواپیمای اختصاصی به ریاست سلمان القرینی مدیر بخش فوتبال باشگاه وارد تهران خواهد شد. پیش‌تر نیز سالم العثمان نماینده باشگاه برای ترتیب مقدمات لازم جهت حضور النصر به تهران سفر کرده بود.» 

این روزنامه همچنین با اشاره به ادعای شیطنت‌آمیز سامی الجابر درباره آلودگی بطری‌های آب در اصفهان نوشت که سران باشگاه النصر در نظر دارند به همراه کاروان اعزامی‌شان به تهران بطری‌های آب به ایران ارسال کنند. 

همچنین به نوشته این روزنامه بعد از ادعای سامی الجابر مدیر ورزشی باشگاه الهلال، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از بطری‌های آب در اصفهان نمونه‌برداری کرده و نتایج آن در چند روز آینده اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین