کد خبر: ۱۲۷۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۷
ليگ قهرمانان آسيا

استقلال هم حذف شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ديدار تيم‌های فوتبال استقلال و النصر عربستان در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی در حضور بيش از 65 هزار نفر آغاز شد و با نتيجه 2 بر يک به سود آبی‌پوشان تهرانی به پايان رسيد.

استقلال و النصر بازی را بدون احتياط آغاز كردند. شاگردان مظلومی چندين بار توانستند حملات خوبی روی دروازه النصر ايجاد كنند اما اين فرصت‌ها از دست رفت.

آبی‌پوشان نيمه دوم را با حملات متعددی آغاز كردند اما اين فرصت‌ها يكی يكی از دست رفت تا اين كه تيم النصر در دقيقه 60 به گل رسيد تا سكوت در ورزشگاه آزادی حكم فرما شود اما در دقيقه 61 فرهاد مجيدی توانست گل تساوی را برای استقلال به ثمر برساند.

در دقيقه 82 بازی فرهاد مجيدی يكی از بهترين فرصت‌های آبی‌پوشان را از دست داد. درحالي كه استقلالی‌ها بی‌محابا حمله می‌كردند در دقيقه 88 هوار ملا محمد با ضربه‌ای زيبا دروازه النصر را باز كرد اما استقلال برای صعود به يک گل ديگر نياز داشت. تلاش آبی‌پوشان به نتيجه نرسيد تا بازی با همين نتيجه 2 بر يک تمام شد.

استقلال با اين پيروزی 8 امتيازی شد و النصر نيز 8 امتيازی باقی ماند اما به دليل تفاضل گل در خانه حريف اين تيم النصر بود كه توانست مجوز حضور در دور بعدی را بگيرد. تيم النصر در دور بعدی بايد با ذوب آهن اصفهان بازی كند. 

قضاوت اين مسابقه بر عهده ماساكی از ژاپن بود. وی به آرش برهانی از استقلال و محمد عيد و بارناوی و عبدالله انزی از النصر كارت زرد داد.

در ديگر ديدار اين گروه امروز دو تيم السد قطر و پاختاكور نيز به تساوي يک بر يک رسيدند و با اين تساوی السد 10 امتيازی شد و به عنوان تيم اول به مرحله بعدی صعود كرد. پاختاكور نيز با كسب 5 امتياز از اين رقابت‌ها حذف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین