کد خبر: ۱۲۷۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶

حبیبی: جریان انحرافی در پی پیروزی در انتخابات مجلس است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جریان انحرافی در پی دستیابی به اکثریت غالب مجلس است و حتی اعلام کرده‌اند که رقیب اصول‌گرایان هستند.

محمد نبی حبیبی که در اجلاس دبیران استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت، افزود: جریان انحرافی می‌خواهد نیروهای متدین و حزب‌اللهی که در ستادهای انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد در دوره دهم ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کردند را در مقابل جریان اصول‌گرایی قرار دهند و این افراد باید مراقب باشند در دام جریان انحرافی نیفتند.

حبیبی در ادامه اظهار داشت: جریان انحرافی به دنبال دستیابی به اکثریت غالب مجلس است و حتی اعلام کرده‌اند که رقیب اصول‌گرایان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت اصول‌گرایان زیر چتر جامعتین تصریح کرد: اگر سایه جامعتین بر سر اصول‌گرایان باشد احتمال وحدت در بین اصول‌گرایان قوت می‌گیرد و همواره باید ارتباط با جامعتین حفظ شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دلیل ضرورت برقراری چتر روحانیت بالای سر اصول‌گرایی و اصول‌گرایان، تاکید کرد: اصول‌گرایان فرزندان محراب، منبر و روحانیت هستند، زمانی که چتر جامعتین به عنوان دو نهاد اصیل روحانیت سلیقه‌های گوناگون را به هم نزدیک می‌کند، سیاست حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات آینده ارائه فهرست واحد از سوی اصول‌گرایان است.

حبیبی بیان داشت: عده‌ای تصور می‌کنند تفکر دوم خردادی‌ها حذف شده و این یک اشتباه استراتژیک است، دوم خردادی‌ها دو دسته هستند عده‌ای از آنها به دنبال براندازی نظام بوده‌اند که در مقابله آنها از قبل ایستاده و خواهیم ایستاد و عده‌ای نیز نسبت به اصول‌گرایان سلیقه متفاوت داشته اما ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول دارند و رقیب اصول‌گرایان هستند.

وی ادامه داد: دوم خردادی‌ها در انتخابات آینده به دنبال افرادی هستند که از طرف شورای نگهبان تائید صلاحیت شوند و به احتمال زیاد در انتخابات آینده به عنوان رقیب در صحنه حضور خواهند داشت. متاسفانه عده‌ای با تصور حذف دوم خردادی‌ها به رقابت میان اصول‌گرایان دامن می‌زنند و این سمی مهلک است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین