کد خبر: ۱۲۷۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵

قیمت مرغ در مردادماه افزایش می‌یابد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی آذروش با بیان اینکه گوشت مرغ با قیمت 2935 تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، گفت: در اردیبهشت و خردادماه قیمت گوشت مرغ کاهش یافت که به دلیل شرایط فصلی است و هرساله با این مشکل مواجه می‌شویم.

وی افزود: در مردادماه که همزمان با ماه مبارک رمضان خواهد بود امکان افزایش قیمتها وجود دارد اما فعلا گوشت مرغ زیر قیمت تمام شده برای تولیدکننده به بازار عرضه می‌شود.

دبیر انجمن مرغداران گوشتی تصریح کرد: قیمت واقعی گوشت مرغ بین 3300 تا 3400 تومان استریال زیرا تولیدکننده مرغ زنده را به قیمت 2400 تومان خریداری می‌کند و به طور میانگین 2000 تا 2200 تومان می‌فروشد.

آذروش در مورد اجرای بسته های هدفمندی یارانه‌ها در واحدهای مرغداری اظهار داشت: اولین اولویت واحدهای مرغداری کاهش مصرف سوخت واحدهای مرغداری است و اولویت بعدی افزایش بهره‌وری در این واحدهاست.

وی افزود: واحدهای مرغداری تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی و تشکل مربوطه بهینه سازی سیستم‌های گرمایشی، تهویه و عایق‌بندی جداره‌های سالن و اتوماسیون را انجام می‌دهند و هر واحدی که وارد این طرح شود از سوی دولت تسهیلات می‌گیرد که البته این تسهیلات به مرغدار داده نمی‌شود.

دبیر انجمن مرغداران گوشتی تصریح کرد: تسهیلات دولت به شرکت‌های مجری بهینه‌سازی مصرف سوخت در واحدهای مرغداری داده می‌شود اما بازپرداخت این تسهیلات بر عهده مرغداران است.

آذروش درباره تامین سوخت واحدهای مرغداری اظهار داشت: مقرر شده است که واحدها کارت سوخت دریافت کنند تا تامین سوخت آنها با مشکلی مواجه نشود اما برخی از واحدها برای دریافت کارت سوخت با کمبودهایی روبرو هستند که دریافت کارت را با تاخیر مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه ارایه کارت سوخت به تازگی آغاز شده است، افزود: دولت به عنوان ناظر بر اجرای این بسته‌ها نظارت می‌کند و اجرای آن به بخش خصوصی واگذارشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
0
همین مرغ تو مملکت ما ارزون بود همینم گرون کنین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین