کد خبر: ۱۲۸۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸

وقتی مجری خانم وزیر را با خاک یکسان می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: در میان برنامه‌های صدا و سیما، "نگاه یک" که شنبه‌ها از شبکه اول سیما پخش می‌شود، یک نقطه عطف به شمار می‌رود زیرا از معدود برنامه‌های سیماست که در آن، مسئولان نه در قالب تعارفات معمول، که به طور جدی و زنده مورد پرسش قرار می‌گیرند به گونه‌ای که برخی آن را 90 سیاسی - و البته ملایم‌تر از 90 - می‌نامند.

تا کنون مسئولان زیادی از دولت و مجلس و قوه قضاییه و پلیس و ... به این برنامه رفته و در معرض پرسش‌های صریح مجری آن قرار گرفته‌اند اما وزیر بهداشت، به‌رغم آن که پرسش‌های متعددی متوجه اوست، هرگز روی صندلی "نگاه یک" ننشسته است و این، مسأله‌ای است که شنبه‌شب این هفته، مجری برنامه از علت آن پرده برداشت.

در این برنامه، که سرپرست سازمان بهزیستی مهمان آن بود، وقتی سخن به زیرمیزی برخی پزشکان رسید، مجری برنامه گفت که خیلی دلش می‌خواست وزیر بهداشت هم به این برنامه می‌آمد و در این باره توضیح می‌داد. 

وی ادامه داد که تاکنون بارها از خانم دستجردی برای حضور در "نگاه یک" دعوت شده ولی وی هیچ‌کدام از این دعوت‌ها را نپذیرفته است.

اما علتی که مجری برنامه برای عدم پذیرش دعوت‌ها از سوی خانم وزیر اعلام کرد جالب بود: خانم وزیر می‌گوید این برنامه انتقادی است و من نمی‌آیم!(نقل به مضمون)

البته معلوم نیست اگر حساب خانم وزیر پاک است، از محاسبه، آن هم در یک برنامه زنده که مردم نتیجه‌اش را قضاوت خواهند کرد چه باکی دارد؟!

جالب اینجاست که خانم وزیر در حالی حاضر نیست یک ساعت به سوالات مطروحه در حوزه کاری اش در تلویزیون جواب دهد که تا کنون بارها به همراه تصویر برداران سیما، اقدام به بازدید سرزده از مراکز درمانی کرده و این اقدام او بارها بر روی آنتن سیما رفته است.

خانم وزیر بهداشت در حالی حاضر به حضور در رسانه ملی برای پاسخ دادن به سوالات مردم نیست که چندی پیش طی سفری به روسیه در جمع نمایندگان رسانه‌های روس حاضر شد و به آنها توضیح داد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین