کد خبر: ۱۲۸۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۱

سایت جریان انحرافی: شهرداری برای ابطال سحر جن‌گیران گربه‌ها را می‌کشد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از سایت‌های زنجیره‌ای وابسته به جریان انحرافی در خبری مدعی شد که تلاش‌های شهرداری تهران برای کشتن و عقیم‌سازی گربه‌ها در واقع برای ابطال سحر جن‌گیران است!

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، سایت تماشانیوز از جمله سایت‌های اقماری نزدیک به جریان انحرافی امروز در گزارشی با بیان این‌که «کشتن گربه ربطی به جن گیری و مباحث مرتبط با آن ندارد»، به نقل از فردی که او را "کارشناس امور دینی" معرفی کرده نوشته است: «شعارنویسی‌های گسترده اخیر در سطح شهر تهران و برخی شهرهای دیگر، مبنی بر کشتن گربه‌ها برای ابطال سحر جنگیرها را عبث و نادرست خواند».

این به اصطلاح کارشناس امور دینی در ادامه مدعی شده است که: «آنگونه که تا این لحظه برای ما محرز شده، مقامات شهری با سوء استفاده از جو به وجود آمده در هفته‌های اخیر، قصد سواری گرفتن از احساسات عمومی در این مورد برای جلوگیری از گسترش جمعیت گربه‌ها را دارند».

این کارشناس بی‌نام و نشان در ادامه ادعاهای خود می‌افزاید: «قبلا شهرداری به روش هایی مانند عقیم کردن گربه‌ها متوسل شده بود که جواب نداده بود و الان قصد دارند با بهانه مبارزه با جن گیری، گربه‌های بیچاره را به دست مردم به کشتن دهند».

کارشناس معنوی سایت تماشانیوز در پایان مصاحبه خود با این سایت، ضمن رد برخی شعارنویسی‌های محدود دیگر مبنی بر کشتن سوسک‌ها یا حیوانات دیگر به جای گربه‌ها برای رفع اثر طلسم و ...، کلیت کشتن حیوانات را گناه و امری ناپسند دانسته که ربطی به مسایلی همچون جن گیری و ... ندارد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۶
0
0
http://m.friendfeed-media.com/b68da24f1dab20e85830ceb01051df517075ae3a
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین