کد خبر: ۱۲۹۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۸

جزئیات شروط چهارگانه احمدی‌نژاد برای نظام پس از قهر 11 روزه‌

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سایت «بنا» (bona.ir) که به انعکاس اخبار استان بوشهر می‌پردازد بخشی از سخنان "غلام‌علی میگلی‌نژاد" در جمع شهروندان بوشهری را منتشر کرده که در آن وی با اشاره به تنش‌های به‌وجود آمده در تشکیلات مدیریتی کشور، به تشریح جزئیات دیدار احمدی‌نژاد با یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام پس از قهر 11 روزه‌اش پرداخته است.

به گزارش آفتاب، میگلی‌نژاد در این رابطه گفته است: «احمدی نژاد 11 روز قهر کرده بود و دولت را به امان خدا رها کرد و پس از آن به دفتر یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام رفت و حرف‌هائی زد که در تاریخ این انقلاب نبوده است».

میگلی‌نژاد می‌افزاید: «احمدی‌نژاد گفت: 4 شرط دارم اگر پذیرفتید برمی گردم و به عنوان رئیس جمهور این کشور ادامه کار می‌دهم. شرط‌های احمدی‌نژاد این بود که حجازی معاون رئیس دفتر مقام معظم رهبری برکنار شود، طائب نماینده ولی فقیه در سپاه برکنار شود، مشائی به عنوان معاون اول رئیس جمهور منصوب شود و آقای مصلحی نیز تنها برای مدت 3 ماه به وزارت اطلاعات بازگردد و پس از آن برکنارش می کنم و فرد دیگری جایگزین شود».

به گفته میگلی‌نژاد احمدی‌نژاد نیز بدون در نظر گرفتن بسیاری از مسائل گفته است: [در صورت محقق نشدن شرط‌هایم] «می‌روم استعفا می‌دهم».

نماینده بوشهر در ادامه سخنانش در جمع مردم بوشهر که در مسجد قائم کوی بیسیم بوشهر به سخنانش گوش‌می‌دادند گفت: «هنگامی که احمدی نژاد در حال ترک کردن دفتر آن مقام عالی نظام بود، شخصی به وی گفت: "می‌دانی داری با این کارهایت مقابل نظام و رهبری این انقلاب ایستادگی می‌کنی؟ که احمدی نژاد با لحن تندی پاسخ داد: بنده می‌دانم دارم چگونه عمل می‌کنم، حالا شما ادامه دهید ببینید من متضرر می شوم یا شما».  

میگلی‌نژاد افزود: «در بحث عزل نابه‌جای آقای مصلحی و در آن اوضاع و احوال، ما 12 ساعت کاری‌مان در مجلس شورای اسلامی، موضوع جلسه نداشتیم و به صورت گروه‌های چند نفره گرد هر میز نشسته بودیم و راجع به این اتفاقات گفتگو می‌کردیم.از سوئی منتظر حکم رهبری بودیم و از سوی دیگر به این فکر می‌کردیم که دولت می‌خواهد تا کجا پیش برود. مجلسی‌ها به شدت مردد بودند».

این نماینده اصول‌گرای مجلس شورای اسلامی به فعالیت‌های شبانه‌روزی مشایی در ایام قهر احمدی‌نژاد هم اشاره کرده و گفته است: «رحیم مشائی به همراه احمدزاده استاندار فارس تمام کار خود را تعطیل کرده بودند و از طریق تماس‌هابی پیاپی با استانداران طوماری را نوشتند که نهایتاً به امضاء تنها 13 استاندار رسید که متأسفانه جهانبخش استاندار بوشهر نیز یکی از آنها بود».

میگلی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: «نظام تاکنون هزینه‌های بسیاری برای احمدی نژاد داده و بیش از این نمی‌توانیم ادامه دهیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
با صرفنظر از علل این رفتار احمدینژاد و شرط و شروط وی دربرابر مقام بالا , به نظرم برکناری طائب با ان سابقه به نفع حکومت خواهد بود.
ناشناس
|
Spain
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
4
احمدی نژاد درمقابل نظام هیچ عددی نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین