کد خبر: ۱۲۹۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴

دیدار محرمانه لاریجانی و اصلاح‌طلبان تکذیب شد/ از ایلنا شکایت می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دفتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر دیدار محرمانه وی با یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم اعلام کرد که از خبرگزاری منتشر کننده این خبر (ایلنا) شکایت خواهد کرد.

به گزارش آفتاب، در حالی که خبرگزاری کار ایران، در خبری مدعی دیدار محرمانه لاریجانی و یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس ششم و رایزنی انتخاباتی آنان با یکدیگر شده و در آن به قول لاریجانی برای رایزنی با شورای نگهبان برای تایید صلاحیت افراد معتدل جریان اصلاح‌طلب و نیز اعتقاد رئیس مجلس به اینکه "مجلس آینده از افراد معتدل و باتجربه دو جناح تشکیل شود تا مشکلات کنونی پیش نیاید" اشاره شده بود، روز جمعه دفتر علی لاریجانی به طور کلی چنین دیداری را تکذیب کرد.

در تکذیبیه ارسالی دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی به رسانه‌ها آمده است: «اصلا چنین دیداری انجام نشده و انتشار این خبر بدون ذکر منبع و تنها با استناد و نقل از منابع به اصطلاح آگاه، خود دلیلی بر نادرستی آن می‌باشد. انجام این‌گونه اقدامات انحرافی طی روزهای گذشته از سوی برخی عوامل مشکوک در کشور است که برای رسیدن به اهداف بی‌ارزش خود دست به هر اقدامی می‌زنند.‌ آنان این بار به دنبال انجام تسویه حساب‌های سیاسی، تلاش می‌کنند با انتشار اخبار کذب این‌گونه موجبات خدشه به ساحت مقدس مجلس شورای اسلامی را فراهم سازند. با توجه به شخصیت ممتاز و جایگاه حقوقی ریاست مجلس شورای اسلامی، به طور معمول همه افراد، نخبگان و نمایندگان سلایق مختلف سیاسی با توجه به مسوولیت‌های خود با ایشان دیدار می‌کنند و اصولا این برنامه‌ها امری مرسوم و رایج است، اما باید متذکر شد ایشان طی چند هفته گذشته، هیچ‌گونه ملاقاتی و یا گفت‌وگویی با موضوع خبر جعلی مذکور نداشته‌اند. همچنین رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم همواره تاکید بر حضور تمامی جریان‌های درون نظام در صحنه‌های سیاسی کشور از جمله انتخابات آتی داشته‌اند و اتخاذ وحدت نظر از سوی اصولگرایان در عرصه های سیاسی را نیز یک ضرورت می‌دانند.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر اهمیت وحدت میان تمامی آحاد جامعه و به ویژه جناح‌های سیاسی ضرورت هوشیاری، دقت‌نظر رسانه‌ها و پرهیز از انتشار اخباری که شائبه تشویش افکار عمومی دارد، یادآوری شده است.

همچنین در این اطلاعیه با بیان حق قانونی شکایت، اعلام شده است که از خبرگزاری که این خبر کذب را منتشر کرده (ایلنا) شکایتی در مراجع قضایی ثبت خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین