کد خبر: ۱۲۹۷۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷

کارناوال شادی و استقبال بیست‌هزارنفری تبریزی‌ها از قلعه‌نویی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شادی هواداران تراکتورسازی به خاطر ورود امیر قلعه‌نویی به تبریز دیدنی است. آن‌ها کارناوال‌های شادی راه انداخته‌اند و در برخی از نقاط تبریز مشغول خوشحالی هستند. همچنین مقابل در کارخانه تراکتورسازی هم حدود 5 هزار نفر از هواداران تراکتور جمع شده‌اند. 

بسیاری از این نفرات، افرادی هستند که همراه با خانواده خود حضور یافته‌اند و همسر و فرزندان آن‌ها هم در جمع هواداران تراکتورسازی حاضر شده‌اند. 

بیش از 20 هزار تماشاگر هم که در سالن حجاج فرودگاه تبریز جمع شده‌اند از امیر قلعه‌نویی که قرار است از فردا ساعت 10:30 به تمرین تراکتورسازی برود و کار رسمی‌اش در این تیم را از همان زمان شروع کند، استقبال کردند. 

استقبالی که تبریزی‌ها از سرمربی جدید تیمشان دارند بی‌نظیر است. تبریزی‌ها امیر قلعه‌نویی را روی یک میز فرستاده‌اند تا برایشان صحبت کند. 

قلعه‌نویی گفت: «من به تبریز نیامده‌ام، به آذربایجان آمده‌ام تا تیم این منطقه از ایران را سربلند کنم.»
 
قلعه‌نویی گفت: «نکته‌ای که از هر چیزی مهم‌تر است، این‌که امیدوارم تیمی درست کنم که از نظر کیفیت جوابگوی خواسته‌های شما باشد. از نظر نتیجه هم باید برسیم به آسیا. الان همه باید کنار هم باشیم. باشگاه و هواداران و ما باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. می‌خواهیم تیمی آسیایی بسازیم.»
 
هواداران تراکتورسازی هم با زبان آذری شعارهایی با این مضمون می‌دادند که : «ژنرال به شهر ما خوش آمدی، تنهایت نمی‌گذاریم، می‌خواهیم برویم آسیا.»

قرار است امیر قلعه‌نویی پس از خروج از فرودگاه تبریز، توسط چند دستگاه خودرو پلیس اسکورت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین