کد خبر: ۱۲۹۸۰۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۳

استخر با خدمات فوق ویژه/ شو لباس، اپیلاسیون، طراحی حنا و آموزش رقص!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: استخری در تهران در ساعات خاصی شو لباس برگزار می‌كند، مشتریان می‌توانند در حالی كه در استخر شنا می‌كنند مانكن‌های رنگارنگی را ببینند كه لباس‌های مختلف می‌پوشند. 

به گزارش برنا در این روزهای گرم تابستانی هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از شنا در استخر و لذت بردن از خنكای مطبوع آب نیست.شاید همین دلیل ساده سبب شده تا این روزها استفاده از استخرها رونق خاصی بگیرد و مشتریان پرو پاقرصی هم داشته باشد.

هر چند كه استخرهای روباز در تابستان طرفداران بیشتری دارند اما با توجه به كمی تعداد این استخرها نسبت به انواع سرپوشیده، هنوز استخرهای سرپوشیده نیز در این بازار رقابت مشتریان خاص خودشان را دارند.

قیمت استخرهای سرپوشیده در تهران نسبت به منطقه و امكانات جانبی و حتی بین‌المللی بودن متفاوت است و بین ۳ تا ۲۵ هزار تومان برای هر سانس است. البته نرخ استخرهای روباز كمی پایین‌تر است ضمن اینكه معمولا سانسی نیستند و با پرداخت مبلغ خاصی می‌توان مدت زمان طولانی‌تری از استخر استفاده كرد.

استخری واقع در خیابان "د" یكی از این استخرها است كه زمان استفاده از ۹صبح تا ۶ بعد از ظهر ۱۵ هزار تومان دریافت می‌كند و استخری واقع در شمالی ترین نقطه شهر نیز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان دریافت می‌كند.

استخرهای سرپوشیده اما قیمت بالاتری دارند. مثلا بلیت یك مجموعه ورزشی واقع در خیابان"د" ۲۰ هزار تومان است. نكته جالب این است كه بیشتر استخر تنها به ارائه خدمات ورزشی و شنا اكتفا نمی‌كند و معمولا خدمات جالبی دیگری نیز برای رضایت مشتریان ارائه می‌كنند.

شو لباس با مانكن ویژه
استخری واقع در خیابان ولیعصر از جمله استخرهایی است كه علاوه بر خدمات ورزشی درساعات خاصی شو لباس برگزار می‌كند و مشتریان می‌توانند در حالی كه در استخر شنا می‌كنند، مانكن‌های رنگارنگی را ببینند كه لباس‌های مختلف می‌پوشند.

البته این استخر خدمات سولاریوم هم ارائه می‌كند كه جلسه ای ۱۰هزار تومان است.

برنزه شدن در استخرهای سرپوشیده!
تب برنزه شدن در تابستان شدت می‌گیرد و استخرهای سرپوشیده برای این كه از قافله عقب نمانند و مشتریان آفتاب‌دوست را از دست ندهند، خدمات خاصی ارائه می‌كنند كه از راه‌اندازی تراس‌آفتاب تا دستگاه‌های سولاریوم متفاوت است.

جالب این جا است كه این نوع استخرهای معمولا حیاط كوچكی را به عنوان تراس آفتاب معرفی می كنند و برای ورود به آن باید كل بهای استخر را پرداخت كنید.

استخری هم در خیابان "ن" یكی از این استخر ها است كه برای روزهای تابستان، تراس آفتاب دارد كه معمولا از خود استخر شلوغ‌تر است! خدمات سولاریوم هم نسبت به نوع مركز متفاوت است اما میانگین استفاده از سولاریوم برای هر جلسه ۱۰ هزار تومان است!

استخر با خدمات فوق ویژه/ اپیلاسیون، طراحی حنا و آموزش رقص!
در بیشتر استخرهای روباز كه معمولا بیشترین فعالیت‌شان در همین سه ماه تابستان است، خدمات جانبی هم ارائه می‌شود كه باز هم نسبت به نوع استخر متفاوت است.

مثلا بیشتر این استخرها در ساعاتی از روز خدمات اپیلاسیون ارائه می‌كنند كه هزینه آن بین ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان متغیر است و یا برخی از آن‌ها محلی را برای طراحی حنا روی بدن دارند كه معمولا بر حسب مدلی كه طراحی می‌شود قیمت متفاوتی دارد و ارزان‌ترینش ۶هزار تومان است و تا ۱۵۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. آن هم برای كاری كه یك هفته بیشتر دوام ندارد و با شستشو از بین می‌رود.

در این میان هستند كسانی كه محیط استخر را برای تبلیغ هنرخود مناسب می بینند و به تبلیغ كار خود می پردازند. تبلیغات آموزش انواع رقص از این نوع تبلیغات است كه در برخی از استخر ها به وفور دیده می شود و معمولا جلسه ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان بر حسب نوع رقص و البته بنا به گفته خود مبلغین سخت بودن رقص متغیر است.

آن چه گفته شد تنها گوشه‌ای از اتفاقی است كه در انواع استخرها اتفاق می افتد اما مسلما آنچه در برخی از این استخرها جریان دارد چیزی فراتر از آن چیزی است كه در این گزارش آمده است. سوالی كه این جا مطرح می شود این است كه با توجه به این كه برخی از این استخرها به خصوص استخر های روباز محیط نامناسبی دارند و سیگار كشیدن و حتی فروش سیگار و بی پوششی برخی در آن ها به راحتی انجام می‌شود آیا هیچ‌گونه نظارتی بر نحوه عملكرد استخرها و یا حداقل قانونی یكسان برای مدیریت انواع استخرها وجود ندارد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
حالا عیبی نداره هر کی داره رفته دمش گرم هر کی نداره بره ترکیه اونجا ارزون تر راحت تر از دنیا لذت ببره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
1
خوب...حالا که چی با این همه علامت تعجب تیتر زدید...؟؟ اینا رو نوشتید که اطلاع رسانی کنید... بعدش هم یه گشت ارشاد هم داخل استخرها بذارید..!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
آدرس؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
0
0
حالا كجا هست؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین