کد خبر: ۱۲۹۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰

احمدی مقدم: چهره 90 درصد خانه‌ها از ماهواره پاک شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی از تشدید برخورد با نصابان تجهیزات دریافت از ماهواره‌ای در کشور خبر داد.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم دوشنبه در حاشیه افتتاح محل جدید مرکز آموزش و تربیت سگ‌های موادیاب پلیس درباره برنامه پلیس برای مقابله با ورود تجهیزات دریافت از ماهواره به کشور در مرز اظهار کرد: بخشی از این تجهیزات از مرزهای کشور وارد می‌شود و بخشی دیگر همچون دیش‌ها در داخل کشور تولید می‌شود که این موضوع خلاف قانون است و پلیس برنامه تشدید مبارزه با تولیدکنندگان، واردکنندگان، توزیع کنندگان و نصب‌کنندگان این تجهیزات را در برنامه دارد.

وی ادامه داد: معمولا بحث نصب‌کنندگان این تجهیزات مورد توجه قرار نمی‌گیرد و عمدتا بهره‌برداران ماهواره را تحت تعقیب قرار می‌دهیم.این در حالیست که قبل از بحث بهره‌برداری باید تشدید برخورد را از نصب‌کنندگان در برنامه داشته باشیم.

به گفته احمدی‌مقدم در سه ماهه اول امسال میزان کشفیات تجهیزات دریافت از ماهواره نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با واحدهای صنفی فعال در زمینه تجهیزات دریافت از ماهواره، برخورد شدیدی خواهد شد.

فرمانده ناجا ادامه داد: اگر حکومت تکلیفش را با مردم مشخص کند آنان تکلیف خود را بهتر می‌دانند و زمانی که متوجه شوند جدیتی در این زمینه وجود دارد خودشان این موضوع را مراعات می‌کنند. به طور مثال در حال حاضر وضعیت ظاهری ساختمان‌ها از نظر نصب تجهیزات دریافت از ماهواره‌ به بیش از 90 درصد بهبود یافته است و پس از برخورد پلیس چهره ۹۰ درصد خانه ها از دیش و تجهیزات گیرنده ماهواره پاک شده است.

احمدی‌مقدم گفت: اگر مراجع قضایی وظیفه خود را در رابطه با تشدید مجازات‌ها در این زمینه انجام دهد این مبارزه موثر خواهد بود اگرچه مبارزه هم نباید سلبی و برخوردی باشد و حوزه فرهنگی و رسانه‌ها هم باید اقدامات خود را انجام دهند و بحث رقابت در تولید برنامه‌ها به وجود بیاید تا مشتریان ماهواره کاهش پیدا کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
با سلام
نمی دونم چه خبره که اینهاهر جا میرن یک کاری در رابطه با مواد مخدر انجام بدهند بحث رو به حاشیه میبرن و اصلا بحث رو عوض می کنند و سر از دیش و رسیور ... در میارند .جالبه!!!!
بابا دیش میش رو ول کنین تو رو خدا مملکت رو مواد مخدر گرفته فکری به حال مواد فروشها بکنید که امارشون داره تساعدی بالا میره .
به طور مثال اینجایی که من هستم اگر صد نفر زندگی میکنند 30نفر مواد فروشن چند نفری هم معتاد.
میترسم اینقدر با مواد مخدر مبارزه نکنند که تعداد مواد فروش ها از دیش ها که چه عرض کنم از ماشین های توی خیابون بیشتر بشه .
انوقت دیگه فاتحه جامعه خوندست.
ناشناس
|
Spain
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
آقای محترم مطمئن باش از زیر سنگ هم سده باز تهیه می کنیم.آزادی انتخاب حق مسلم ماست چفدر می خواین مثل بچه یتیم با مردم برخورد کنید مگر ما می گیم چی بپوشید چی نگاه کنید آخه این ابتدایی ترین حق شهروندی هر ایرانی هست در ممل دیگه مسئولینشون وقتشونو برای مسائل مهم می زارن ما اینجا میلیاردها تومان خرج می کنن که دانشگاه تک جنسیتی بسازن فقط محدودیت .برای همتون متاسفم
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
به به به به چه حرکتی ارزنده ایی خوبه نگفته باید بزنیم تو دهن مردم تا دیش ها رو جمع کنن وقتی بفهمم کتک میخورن نگاه نمیکنن خجالت داره کشور رو مواد برداشته اینها دنبال رسیور و مو دختر مردم هستن
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
من دوتا رسیور و 4 تا دیش زاپاس دارم چیزی که تو این مملکت زیاده اول مواد و زنان خیابانیه بعدش هم دیش و رسیور تا بیان اینهارو هم ببرند 2 تا و 4 تای دیگه میخرم اخه حالمون از برنامه های خطی شما بهم میخوره
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
هنر کردی !!! اگه اومدی و همین امار رو برای مواد دادی یه کاری کردی سگ و مگ هم نمیخواد دیگه ماشالاه علنی میفروشن والا تو خونه مردم ریختن و دیش و ماهواره شان رو گرفتن رو که بچه محصل ها هم میتونن انجام بدن که شما با افتخار ازش حرف زدی . ضمنا اینکه مردم چی نگاه کنن بخودشون مربوطه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
مبارک است.احسنت به شیر مردان وطن . خداوند اجری عظیم به شما عطا فرماید.پیشنهاد میکنم برای اینکه ملت ایرای صدای کفار را هم نشنوند فروش واستفاده ی رادیوهای چند موج را نیز ممنوع کنند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین