کد خبر: ۱۳۰۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵

كوثری: سخنان اخیر فرمانده سپاه درباره اصلاح‌طلبان كاملاً به حق و قانونی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف قانونی سپاه پاسداران در حفاظت از دستاوردهای انقلاب، خاطرنشان كرد: سخنان اخیر فرمانده سپاه درباره اصلاح‌طلبان كاملاً به حق و قانونی است.

اسماعیل كوثری، نماینده تهران در گفت‌و‌‌گو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا خاتمی گفت: ایشان به قانون آشنایی ندارد و اساساً طیفی كه خاتمی متعلق به آنهاست نیز هیچگاه قانون كشور را قبول نداشته‌اند.

وی افزود: ما می‌گوییم حرف‌های خاتمی ناظر به عدم آشنایی او با قانون است به این دلیل كه بر اساس قانون اساسی، مسئولیت سپاه پاسداران حفظ ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب است. هنگامی كه جریان فتنه از خارج هدایت می‌شد و احزابی مثل مشاركت و مجاهدین نیز همان محورها را در داخل دنبال و در جهت براندازی حركت می‌كردند، قطعاً باید دانست كه سپاه در این شرایط می‌بایست از دستاوردهای انقلاب حفاظت كند.

وی با بیان اینكه اگر فرمانده سپاه صحبت‌های اخیر را مطرح نمی‌كرد، آنگاه جای تعجب بود، خاطرنشان كرد: صحبت‌های سردار جعفری مبنی بر ضرورت تعیین مرز اصلاح‌طلبان با فتنه و فتنه‌گران كاملاً در چارچوب قانون ایراد شد.

این عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی كه فردی مثل خاتمی به این صحبت‌های فرمانده سپاه اعتراض می‌كند باید در جهت تفهیم اینكه چرا این صحبت‌ها غلط است، حركت كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
0
0
درود بر خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
0
0
در واقع اين قانون نيست که معيار حرف زدن برخي است، حرف زدن برخي است که معيار قانون است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
0
0
لطفا وقتی نظرات شخصی را مطرح می کنید سوابق اورا هم ذکر کنید. در مورد ایشان باید بگویید سردار اسماعیل کوثری از فرماندهان سابق سپاه و نماینده کنونی مجلس تا خوانندگان مفهوم مواضع اشخاص را بهتر بفهمند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین