کد خبر: ۱۳۰۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶

رییس پلیس تهران: 70 عمده فروشی لباس‌های مستهجن را پلمپ کردیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلمپ ۷۰ عمده فروشی لباس‌های مبتذل و مستهجن در عملیات روز پنج‌شنبه پلیس پایتخت خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه پلیس در تلاش است تا با ریشه بدپوششی به صورت گسترده برخورد کند گفت: ماموران پلیس تهران در ادامه اجرای طرح تشدید امنیت اخلاقی روز پنج‌شنبه ۷۰ واردکننده و تولیدکننده عمده لباسهای نامتعارف، مبتذل و مستهجن را در خیابان جمهوری پلمپ کردند.

وی با اشاره به اینکه این فروشگاه‌ها اقدام به فروش لباس‌هایی با تصاویر مستهجن می‌کردند افزود: از این مراکز تعداد بسیار زیادی لباس‌های قاچاق زنانه و مردانه با علائم خاص و مستهجن کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بازدید پلیس از صنوف تولیدکننده و واردکننده لباس در پایتخت همچنان ادامه دارد، گفت: قطعا فروشگاه‌هایی که نسبت به عرضه لباس‌های نامتعارف اقدام کنند توسط پلیس مورد برخورد قرار گرفته و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی با تاکید بر این که طرح تشدید امنیت اخلاقی ابعاد گسترده‌ای دارد گفت: در این طرح از واردکنندگان و تولیدکنندگان گرفته تا استفاده‌کنندگان از لباس‌های نامتعارف و همچنین مزاحمین نوامیس مورد برخورد قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در عین حال از تمامی شهروندان تهرانی خواست تا درصورت مشاهده فروشگاه‌هایی که نسبت به عرضه لباس‌های نامتعارف اقدام می‌کنند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس تهران برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین