کد خبر: ۱۳۰۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۷

وزیر كشور: ناامنی در كشور نداریم/ انتخاباتی پرشور و با حضور میلیونی مردم برگزار می‌كنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر كشور تأكید كرد: حجاب و عفاف در كشور بسیار عالی است و ناامنی هم در كشور نداریم و آرامش بر كشور حاكم است.

مصطفی محمدنجار وزیر كشور در جمع خبرنگاران استان كهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استانداران در همه استان‌های كشور نماینده ارشد دولت هستند كه لازم است با همه‌ توان خود ادامه‌ دهنده و مكمل سیاست‌های دولت خدمتگزار باشند.

وی افزود: تلاش برای پیشبرد اهدافش طرح هدفمندی یارانه‌ها، مسكن مهر و اشتغال‌زایی از اولویت‌های كاری استانداران قرار گیرد.

وزیر كشور با اشاره به تعهد دولت در ایجاد 2 میلیون و 500 هزار شغل در سال جاری اظهار داشت: از استاندار جدید كهگیلویه و بویراحمد می‌خواهم تا ضمن تحقق سهم 16 هزار نفری اشتغال‌زایی در این استان، فرصت‌های شغلی بیشتری ‌را نیز ایجاد كند.

وی اظهار داشت: در بحث سرمایه‌گذاری در كهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی صورت گرفته كه استاندار جدید این استان با ادامه كارهای گذشته، نتایج عملی سرمایه‌گذاری را در این استان محقق كند.

محمدنجار توجه به الگوی اسلامی ایرانی، مشكلات عمرانی شهر و روستا از جمله سیستم زباله و معابر شهری را از دیگر اولویت‌های این استان دانست و اضافه كرد: اكنون در كهگیلویه و بویراحمد باید برنامه‌های اساسی برای تغییر چهره‌ شهرها انجام شود.

وی گفت: انتخاب افراد قوی، سفارش‌ناپذیر و معتقد به سیاست‌های دولت در انتخاب مدیران، سرلوحه كار مسئولان قرار گیرد كه در این زمینه احمدی‌نژاد كه خود شیفته‌ خدمت است، ما و همه‌ استانداران را توصیه می‌كند كه كسانی را بر سر كارها بگمارید كه خدمت به مردم اولویت كاری آنها باشد.

وزیر كشور پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفرهای هیأت دولت به استان‌ها را ضروری دانست و افزود: استانداران با تكمیل مصوبات سفرهای گذشته مقدمه انجام سفر چهارم هیأت دولت را فراهم كنند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به تعطیلی تابستان اشاره كرد و اظهار داشت: مسئولان ارشد در كهگیلویه و بویراحمد سالم‌سازی اوقات فراغت جوانان را مورد توجه ویژه قرار داده و هر كاری را برای ایجاد فضای نشاط و شادی در میان جوانان انجام دهند.

محمدنجار تأكید كرد: جوانان نباید وقت خود را به بطالت بگذرانند و در این راه مسئولان نیز موظف هستند تمهیدات و تسهیلات لازم را برای فراهم كردن فضاهای جذب جوانان به‌كار گیرند تا جوانان در چنین فضاهایی اوقات فراغت خود را سپری كنند.

وی خاطرنشان كرد: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ساده‌زیستی، خدمت بی‌منت و در میان مردم بودن را سرلوحه كارهای خود قرار دهند و فرصت‌های خدمت‌گزاری را از دست ندهند.

وزیر كشور در ادامه از احتمال برگزاری انتخابات رایانه‌ای در برخی از مناطق كشور خبر داد و گفت: برای وزارت كشور سلامت و دقت از اهمیت بالایی برخوردار است و سرعت را فدای دقت نمی‌كنیم.

وی در خصوص بحث حجاب و عفاف و همچنین ناامنی در كشور اظهار داشت: حجاب و عفاف در كشور بسیار عالی است و ناامنی هم در كشور نداریم و آرامش بر كشور حاكم است.

وی در خصوص انتخابات مجلس نهم نیز گفت: همچون 30 سال گذشته انتخاباتی پرشور و با نشاط، با نمادی از وحدت ملی و حضور میلیونی مردم برگزار می‌كنیم.

محمدنجار تصریح كرد: وزارت كشور بسترهای لازم را برای حضور حداكثری مردم ایجاد می‌كند.

وی از احتمال برگزاری انتخابات رایانه‌ای در برخی از مناطق كشور خبر داد و گفت: با این حال برای وزارت كشور سلامت و دقت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمدنجار همچنین در خصوص تعیین استاندار فارس نیز گفت: گزینه استاندار فارس در حال بررسی است و به زودی معرفی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین