کد خبر: ۱۳۰۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۷
در واکنش به چراغ سبزها برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات

شیرزاد: مواضع و پیش‌شرط‌های اصلاح‌طلبان تکرار همان مواضع قبلی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مجلس ششم گفت: تنها با برداشتن گام‌های عملی و اساسی به سمت آشتی ملی، می‌توان امیدوار بود که فضای کنونی تغییر کند. 

احمد شیرزاد با اشاره به سخنان اخیر برخی مسولان درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات تصریح کرد: مواضع جناح اصلاح‌طلب از خرداد 76 مشخص و روشن بوده و ما همواره بر مبارزه انتخاباتی تاکید داشته و همیشه گفتیم که در صورت برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه در آن شرکت خواهیم کرد. 

این فعال سیاسی با اشاره به نظارت استصوابی در انتخابات‌های قبلی گفت: کسی که باید تصمیم بگیرد‏ ما نیستیم. ما بعنوان جریان اصلاح‌طلب پیش شرط‌ها و مواضع خود را حفظ کردیم، اما تصمیم اصلی را افراد دیگر باید بگیرندکه آیا تمایلی به حضور جناح اصلاح‌طلب در انتخابات دارند یا خیر. 

احمد شیرزاد در مورد صحبت‌های اخیر علی لاریجانی درباره‌‌ی عدم امکان نفی جریان اصلاح‌طلب گفت: با یک گل بهار نمی‌شود و با استناد به یک حرف ساده نمی‌توان انتظار تغییر محسوسی داشت. 

وی با تاکید بر مواضع مطرح شده از سوی جناح اصلاح‌طلب برای شرکت در انتخابات‌، تصریح کرد‌: تنها با برداشتن گام‌های عملی و اساسی به سمت آشتی ملی، می‌توان امیدوار بود که فضای کنونی تغییر کند. 

وی ادامه داد: در نهایت این جناح حاکم است که باید تصمیم اصلی را درباره‌ی حضور دوباره اصلاح‌طلبان در انتخابات بگیرد‏ نه جناحی که از صحنه سیاسی ایران حذف شده است. 

وی با اشاره به شرایط ویژه‌ی ایران گفت: نا‌کارآمدی دولت و جناح حاکم در امور مختلف‏ می‌تواند شرایطی را فراهم کندکه اصلاح‌طلبان امکان حضور در انتخابات را به دست بیاورند و بالاخره دیر یا زود این اتفاق می‌افتد. 

این فعال سیاسی اضافه کرد: اگر کسی آغاز یک بازی را می‌پذیرد‏ باید نتایج ان را را هم بپذیرد و تمام حرف‌ها و احتمالات را پیش از انتخابات مطرح کند. 

احمد شیرزاد با اشاره به مواضع برخی از افراد اصلاح‌طلب گفت: افراد در موضع‌گیری های خود آزاد هستند و همانطور که عده‌ای از دایره‌ی اصول‌گرایی خارج شدند‏ عده‌ای هم از دایره اصلاح‌طلبی خارج می‌شوند و در نهایت مردم هستند که تشخیص صحیح را خواهند داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
0
0
این اقا تا حالا کجا بود ؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین