کد خبر: ۱۳۰۹۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲

علم‌الهدی: انتخابات مجلس، مصیبت‌بارترین انتخابات طول تاریخ انقلاب است

در مراکز دولتی اگر کسی حرفی در تایید ولایت فقیه بزند، از کار بی‌کار می‌شود!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه مشهد گفت: تحجر، بی‌بند و باری و قدرت‌طلبی مثلث خطرناکی برای انقلاب است. 

آیت‌الله سید احمد علم الهدی شامگاه جمعه در همایش مکتب امام (ره) و اصولگرایی راستین در جمع تعدادی از اصول‌گرایان استان‌های خراسان در مرکز همایش‌های صدا و سیما خراسان رضوی اظهار داشت: نباید اجازه فعالیت به این جریان‌ها را داد. 

امام جمعه مشهد افزود: هدف اصلی هر کدام از این جریان‌ها سرکوب حزب‌الهی ولایت‌مدار متدین است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هم اکنون در مراکز دولتی هرکس که دوستدار ولایت فقیه باشد در پایین درجه خدمتی قرار دارد، ابراز تاسف کرد: در این اماکن اگر کسی حرفی در تایید ولایت فقیه بزند، از کار بی‌کار می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه این فضا باید هر چه سریع‌تر شکسته شود، هشدار داد: در صورت ادامه پیدا کردن این روند، لبه این ضربات مهلک جان مقام معظم رهبری را نیز می‌گیرد. 

علم‌الهدی با بیان اینکه هیچ گونه اشتباهی از سوی بزرگان کشور در ارتباط با حمایت از دولت در انتخابات گذشته وجود ندارد، گفت: هم اکنون ما به عدالت اجتماعی مورد نظرمان برای اقشار مختلف مردم رسیده‌ایم. 

وی به تبلیغات زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در مشهد اشاره کرد و تصریح کرد: در بغل برخی از حامیان برخی از کاندیداها سگ بود و در ستاد انتخاباتی کاندیدای دیگر زیارت عاشورا قرائت می‌شد. 

امام جمعه مشهد اعلام کرد: در همین راستا تکلیف آن زمان برای تمام متدینان و دوستداران انقلاب مشخص بود. 

علم‌الهدی انتخابات پیش رو کشور را مصیبت‌بار ترین انتخابات طول تاریخ انقلاب پیش‌بینی کرد و یادآور شد: در این انتخابات تمام جریان‌ها حتی اصلاح‌طلبان با لباس و آرم اصولگرایی وارد عرصه سیاسی می‌شوند. 

وی هوشیاری در این زمینه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر سه مسأله تحجر، توسعه بی‌هنگام مفاسد اجتماعی و بی‌بند و باری و همچنین قدرت‌یابی و فرصت‌طلبی انقلاب را در یک وضعیت مثلثی قرار داده است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری این مثلث را بسیار خطرناک دانست و عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون قدرت طلبان همیشه با ولایت فقیه زاویه داشته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
0
0
متاسفم براتون
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین