کد خبر: ۱۳۰۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷

قوی‌ترین مرد ایران با قطع شاهرگش، به قتل رسیده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک مسوول در بیمارستان شهید آیت‌الله مدنی كرج گفت: جسد روح‌الله داداشی قوی‌ترین مرد جهان برای بررسی پزشكی قانونی به بهشت سكینه كرج انتقال یافت. به گفته این مقام بررسی‌های پزشكی نشان داد كه این قهرمان به علت پاره شدن شریان‌های حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است. ساعت 24شب گذشته این قهرمان ورزشی در حالیكه از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت وسیله‌ای تیز قرار گرفته بود به این بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش رسانه دولت، این مسوول كه خواست نامش ذكر نشود، افزود: بررسی‌های پزشكی نشان داد كه این قهرمان به علت پاره شدن شریان‌های حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است و تلاش امدادگران برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند. داداشی در آخرین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان جهان كه در قشم برگزار شد مقام اول جهان را به خود اختصاص داد.

همچنین فرماندار كرج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از حضور مسئولان شهرستان كرج در محل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برای بررسی دقیق علت وقوع قتل ورزشكار كرجی خبر داد.
 
مهدی ایران نژاد افزود: در حال حاضر خبرنگار كرجی همراه داداشی به عنوان شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همكاری با نیروی انتظامی برای چهره‌نگاری از مظنونین از این حادثه است. به محض اطلاع دقیق از عوامل این درگیری و متهمان اصلی آن اطلاعات تكمیلی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

شامگاه شنبه "روح الله داداشی" از قوی‌ترین مردان جهان در حالی در درگیری با اشرار به قتل رسید كه یكی از خبرنگاران كرجی نیز همراه وی بود.

این خبرنگار كه از نزدیک شاهد این درگیری بود در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: سه سرنشین پراید به صورت ناگهانی به این قهرمان كرجی حمله‌ور شده و پس از وارد آوردن ضرباتی به سینه و گلوی وی اقدام به فرار كردند.

مجید فرجی افزود: پیكر زخمی داداشی پس از درگیری توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر كرج منتقل و در بخش سی پی سی آر بستری شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت كرد.

روح‌الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی كرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران‌، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قوی‌ترین مردان یک دوره چهارم ایران‌، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی كشور‌، ۲ دوره قوی‌ترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در كارنامه داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین