کد خبر: ۱۳۱۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۶

مصباح‌یزدی: رضایت امام زمان‌(عج) در رضایت رهبری است

بسیجیان مواظب رفتار خود باشند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کسی که می‌خواهد امام زمان‌‌(عج) از او راضی باشد، باید رضایت مقام معظم رهبری را جلب نماید؛ چرا که ولی فقیه دستورات امام عصر‌(عج) را به مردم می‌رساند. 

آیت‌الله مصباح یزدی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان استان مازندران و شهرستان اهواز، با اشاره به جایگاه بسیج، اظهارداشت: بسیج یکی از نمادهای همیشه زنده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود؛ به طوری که مردم با دیدن اعضای آن به یاد امام راحل و آرمان‌های ایشان می‌افتند.

عضو خبرگان رهبری افزودند: یکی از مهمترین وظایف بسیجیان حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی با رفتار و گفتار صالح خود در جامعه اسلامی می‌باشد.

بسیجیان مواظب رفتار خود باشند

ایشان ادامه دادند: در همین راستا حرکت بسیجیان با چفیه در خیابان‌ها، یاد امام خمینی و توجه مردم را به آرمان‌های امام‌‌(ره) و اندیشه‌های او معطوف می‌کند، لذا باید بر رفتار خود مواظبت کنند. 

آیت الله مصباح‌یزدی، صدق گفتار و ادای امانت را ازخواسته‌های ائمه اطهار(ع) دانسته و خاطرنشان ساختند: همان‌طوری که قرآن تصریح در اصلاح رفتار و گفتار در منتصبین به پیامبر اکرم‌(ص) را دارد‌، در رابطه با انتصاب به بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هم دارای مسئولیت سنگین می‌باشد، لذا بسیجیان باید در انجام وظایف خود در صدق گفتار با مردم و ادای امانت الهی کوشا باشند.

وی یادآور شدند: امروز دشمن به دنبال توطئه و ایجاد تشویش در بین اقشار مختلف مردم به وسیله بزرگ جلوه دادن بعضی از اشتباهات برخی آنان است، لذا بسیجیان باید با در نظر گرفتن کلیه مسائل نظام و انقلاب مایه افتخار و عزت نظام اسلامی باشند.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشتند: اگر یک بسیجی به وظیفه خود در راست‌گویی و امانتداری عمل نکند، به لحاظ انتسابش به امام دو گناه بزرگ را مرتکب می‌شود، به گونه‌ای که هم خود را در معرض اتهام قرار می‌دهد و هم با نشناختن ارزش‌های انقلاب و امام باعث از بین رفتن آبروی امام می‌‌شود. 

چه کسی منافق واقعی است؟

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) خاطر نشان ساختند: کسانی که گفتار و رفتار عملی‌شان با هم نمی‌سازد، منافق به معنای واقعی هستند، چرا که یکی از وظایف مهم امروزی تبعیت محض از نایب حضرت ولی عصر‌(عج) می‌باشد. 

مصباح‌یزدی یادآور شدند: کسی که می‌خواهد امام زمانش از او راضی باشد، باید رضایت مقام معظم رهبری را جلب نماید، چرا که ولی فقیه کسی است که دستورات امام عصر‌(عج) را به مردم می‌رساند. 

شعار کافی نیست

آیت‌الله مصباح با بیان این‌که تنها شعار کافی نیست‌، افزودند: نباید افراد با شعار‌های انقلابی و جلب نظر مردم برای ایام انتخابات رأی جمع کنند و بعد ارزش‌ها را فراموش نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین