کد خبر: ۱۳۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۷:۳۳

معصومه شفیعی: درمان گنجی هزینه ای نداشت، خورد و خوراک آقایان زیاد بود

آفتاب‌‌نیوز : معصومه شفیعی در گفتگو با سایت آفتاب و در پاسخ به این ادعای کریمی راد، گفت: شانزده میلیون تومان خرج چلوکباب و جوجه کباب و انگور، موز و خوراکیهای ویژه ای که مورد استفاده تیم دادستانی بود شده است که در بیمارستان مسکن کرده بودند.
وی افزود: در غیر این صورت گنجی به جهت درمانی هیچ گونه خرجی نداشته که آنها بخواهند هزینه کنند و این موضوع را از خود بیمارستان هم می توانید سوال کنید.
شفیعی اضافه کرد: گنجی که در اعتصاب غذا بود، اگر این آقایان تشریفاتشان را کم می کردند و انواع و اقسام رانی و بهترین نوع میوه ها و غذاها و گردو و بادام را که به اسم حسن می شد و به کام حسین، تناول نمی کردند این هزینه ها به وجود نمی آمد.
همسر گنجی گفت: در ثانی اکبر گنجی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است و بیمارستان میلاد نیز متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و وظیفه دارد به افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند به صورت رایگان سرویس دهی کند.
وی افزود: از سوی دیگر مخارج هر بیمارستانی بعهده دولت است و از این بابت هزینه ای به قوه قضاییه تحمیل نمی شود.
معصومه شفیعی در پایان اضافه کرد: در خصوص هزینه های صورت گرفته می توانید از مسئول مالی بیمارستان سوال کنید که این مخارج هزینه درمان گنجی شده است یا صرف خورد و خوراک تیم مستقر در بیمارستان.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین