کد خبر: ۱۳۱۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶

گرمای بالای 50 درجه و گرد و غبار غلیظ در دهلران؛ مردم خواستار کاهش تعرفه برق

دو کولر گازی هم جواب نمی‌دهد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردم شهرستان دهلرن که در فصل تابستان گرمای بالای 50 درجه را تحمل می‌کنند به دلیل نیاز به وسایل سرمایشی همچون کولرهای گازی خواستار پایین آوردن تعرفه برق شهرستان شدند. 

دمای هوا در شهرستان دهلران این روزها به اوج خود رسیده است از یک طرف گرمای 50 درجه و از طرفی دیگر گرد و غبار غلیظ مردم را می‌آزارد.

در شهرستان دهلران به علت گرمای شدید حتی دو کولر گازی هم جواب‌گوی خانواده‌ها نیست و بیشتر مردم به علت تنگدستی و عدم توان خرید کولر گازی و پرداخت قبض برق با بیماری‌های مختلفی از جمله گرمازدگی و سالک مواجه می‌شود.

یکی از موارد و خواسته‌های مردم شهرستان دهلران پایین آوردن تعرفه‌های برق در این شهرستان با توجه به گرمسیری بودن و نیاز شدید مردم به استفاده از کولر گازی است.

هم اکنون بسیاری از مردم شهرستان دهلران که از کولر گازی استفاده می‌کنند با قبض‌های رقم بالای برق مواجه می‌شوند که این امر باعث ناراحتی بیشتر مردم شده است.

البته در این بین کشاورزان شهرستان که برای چاه‌های کشاورزی خود از برق استفاده می‌کنند نیز با مشکل مواجه شده‌اند.

نماینده ایلام در مجلس در این ارتباط به رایزنی‌های انجام گرفته با سازمان هواشناسی و وزارت نیرو پرداخت و گفت: سازمان هواشناسی گرمای بالای دهلران را تایید کرده است و امیدواریم وزارت نیرو همکاری لازم را برای پائین آوردن تعرفه برق بعمل آورد و شاهد کاهش هزینه برق برای چاه‌های کشاورزی باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین