کد خبر: ۱۳۱۲۰۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳

آقاتهرانی: چه كسی گفته اصلاح‌طلبان كنار گذاشته‌ شده‌اند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام وا لمسلمین مرتضی آقاتهرانی معتقد است كه باید زمینه‌ای فراهم شود كه همه بتوانند در انتخابات حضور پیدا كنند.

این عضو فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس،‌ با تاكید به اینكه حضور مردم در انتخابات باید قاطع باشد در عین حال در مورد حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات نیز گفت:‌ چه كسی گفته كه اصلاح‌طلبان كنار گذاشته شده‌اند؟ هم‌اكنون كه نمایندگان اصلاح‌طلب كه شاید من شخصا از رفتار بعضی از آنها هم راضی نباشم، در مجلس حضور دارند.

وی افزود: هر فردی باید یک اصولی را بپذیرد، این اصول، قانون اساسی و اعتقاد به ولایت فقیه است، اگر بنا باشد كسی مبانی نظام را قبول نداشته باشد، آیا می‌تواند به مجلس بیاید؟ اگر كسی راجع به اصل نظام تردید داشته باشد می‌خواهد در مجلس چه كاری انجام دهد؟‌

وی این موضوع را منحصر به یک گروه و جریان ندانست و این پرسش را مطرح كرد كه اگر من به عنوان یک اصول‌گرا كه ادعای اصول‌گرایی می‌كنم، مبانی نظام را قبول نداشته باشم می‌توانم در مجلس كار كنم؟

به گفته آقا‌تهرانی براین اساس،‌ دیگر فرقی بین اصول‌گرا و غیر آن نیست و لذا اگر افراد اصول نظام و انقلاب را قبول داشته باشند و بتوانند كار كنند، به صحنه می‌آیند و این امر جای بحث و گفت‌وگو ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Turkey
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
با سلام
من در تمام انتخابات به طور فعال شرکت کرده‌ام ولی بعد از مسائلی که در انتخابات سال 88 توسط دولتیون رخ داد دیگر نمیخواهم در مورد انتخابات صحبت کنم و شرکت نمیکنم و فکر میکنم امثال آقای آقاتهرانی و دوستانش حرفایی که قبلا زدن فراموش کردن آنها اصلا به رای مردم اعتقادی ندارن الان هم فقط دارن بازار گرمی میکنن ما گول این حرف‌ها را نمیخورم ما فقط در انتخابات سالم شرکت میکنیم که هنوز زمینه آن فراهم نشده است ما واقعا دلمان برای نظام اسلامی می‌سوزد و متاسفیم که امثال ایشان و شجونی میخوان به مردم بصیرت بدن که نماینده انتخاب کنن و فکر می‌کنم این حرف خیلی از مردم ایران است وسلام.
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
0
0
وقتی شما عرضه نمایش پیامها را ندارین برای چی پیام میگیرین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین