کد خبر: ۱۳۱۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۳

ماجرای دلخوری خوردبین از پروین و دوشغله بودن امیر قلعه‌نویی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس این روزها از دست علی پروین شاکی است. محمود خوردبین سرپرست با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس که روزگاری نه چندان دور به یار وفادار علی پروین معروف بود، این روزها از رفیق قدیمی خود حسابی شاکی است. از سوی دیگر درحالیکه برخی رسانه‌ها از دوشغله شدن امیر قلعه‌نویی و عقد قراردادش با باشگاه نساجی قائم‌شهر خبر داده اند این مربی مطرح، این موضوع را تکذیب کرد و نکات تازه‌ای را مطرح کرد.

قلعه نویی دوشغله شدن خود را تکذیب کرد/ فی سبیل الله کار می‌کنم! 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دوشغله شدن من شایعه است. 

به گزارش «24»، درحالیکه برخی رسانه‌ها از دوشغله شدن امیر قلعه‌نویی و عقد قراردادش با باشگاه نساجی قائم‌شهر خبر داده اند این مربی مطرح به خبرنگار ما گفت: بنده هیچ قراردادی با باشگاه نساجی قائم‌شهر نبسته‌ام و فقط بخاطر رفاقتی که با آقای پرهام مالک این باشگاه دارم و بدون دریافت یک ریال پول به آنها کمک خواهم کرد.

وی افزود: قرار است بعنوان مشاور هر کمکی که که از دستم بربیاید انجام دهم و البته دلیل دیگر پذیرفتن این کار مردم خوب و فوتبالدوست قائمشهر هستند.

وی درباره موضوع دوشغله بودن خود نیز گفت: شغل یعنی اینکه من از باشگاه شمالی پول بگیرم؛ وقتی قرار است فی‌سبیل‌الله کارکنم دیگر نمی‌شود شغل. 

دلخوری خردبین از علی پروین/ این آقا گفته مرا دعوت نکنند! 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس این روزها از دست علی پروین شاکی است.
 
محمود خردبین سرپرست با سابقه تیم فوتبال پرسپولیس که روزگاری نه چندان دور به یار وفادار علی پروین معروف بود، این روزها از رفیق قدیمی خود حسابی شاکی است.

چندی پیش جلسه ای با حضور پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به همت علی پروین برگزار شد تا طی آن تشکیل کمیته پیشکسوتان این باشگاه محقق شود که غیبت محمود خردبین در این مراسم علامت سوال بزرگی بود لذا برخی از نزدیکان خردبین درصدد پیگیری این موضوع برآمدند تا اینکه امروز، یکی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس به سرپرست قدیمی خبر داد که علی پروین نام وی را از لیست مدعوین خط زده است که همین مسئله ناراحتی شدید خردبین از رفیق قدیمی خود را موجب شد و این چهره در واکنشی اعلام کرد: «شاید از دید این آقا ما پیشکسوت پرسپولیس نیستیم!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین