کد خبر: ۱۳۱۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۰

آیت‌الله خزعلی: به احمدی‌نژاد گفتم به این خاطر لب‌های تو را بوسیده‌ام که از امام زمان(عج) نام برده‌ای

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله نوشت: آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با جوان اظهار داشت: سال اولی که احمدی‌نژاد به نیویورک رفت و در سازمان ملل سخنرانی کرد. بنده به دیدارش رفتم و لب‌های ایشان را بوسیدم و به او گفتم به این خاطر لب‌های تو را بوسیده‌ام که از امام زمان(عج) نام برده‌ای آن هم در جایی که قلب جهان کفر به حساب می‌آید.

وی در این زمینه افزود: اما به مرور به واسطه برخی افراد و نزدیکان همین شخصیت تغییر کرد. من به رئیس‌جمهور سال ۸۴ علاقمندم و علاقه به رئیس‌جمهور سال ۹۰ ندارم. به خاطر اینکه تحت تاثیر برخی افراد روحیات و اهداف گذشته‌اش رنگ باخته است. در همان سال‌ها با رئیس‌جمهور دیدارهایی داشتم و بارها شاهد بودم که ناهار خود را هم از منزل می‌آورد و این برای ما موجب سرافرازی و شادی بود که رئیس‌جمهوری سر کار بیاید که ساده‌زیست، مردمی، عدالت‌پیشه و حساس به حلال و حرام دنیا باشد، موجب خوشحالی بود که رئیس‌جمهور حقوق ماهانه خود را فقط پولی بداند که از دانشگاه دریافت می‌کند و مبلغی به واسطه ریاست‌جمهوری دریافت نکند. کسی که بتواند این‌گونه زندگی کند موجب شگفتی و سرافرازی است.
اما متاسفانه پول‌های زیادی از بیت‌المال به واسطه نفوذی‌ها و منحرفان به باد داده می‌شود که این با مشی احمدی‌نژاد نمی‌خواند.

آیت‌الله خزعلی ادامه داد: در سال ۸۴ احمدی‌نژاد، آن طور که مشخص بود مطیع و فرمانبردار رهبری بود و تنفیذ را قبول داشت (او بر این باور بود که رای چند‌صد‌میلیونی هم مانند ۹ تا صفر است که واحدی یا عددی در پشت سر خود ندارد و همه آن صفرها را بی‌مقدار نشان می‌دهد. اما تنفیذ رهبری را آن واحد و عدد می‌دانست که به آن صفرها هویت و اعتبار می‌بخشد) اینکه چه کسانی و چطور روحیات ایشان را تغییر دادند و ذهنیت‌شان را عوض کردند خدا می‌داند.

وی اضافه کرد: شبهه نیست که پرکاری و جنب و جوش و توانایی و شجاعت احمدی‌نژاد در سال‌های دولت نهم هنوز برنگشته است. مردم به خاطر اینکه احمدی‌نژاد را سرسپرده راه ولایت می‌دیدند به او رای دادند و حمایتش کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین