کد خبر: ۱۳۲۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹

نماینده مجلس: انگلیس زمینه حضور هیأت ایرانی را برای بررسی نقض حقوق بشر در این کشور فراهم کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از رژیم انگلیس خواست با کنار گذاشتن بهانه‌‌های واهی زمینه حضور هیأت اعزامی مجلس ایران را برای بررسی نقض حقوق بشر در این کشور فراهم کند.

به گزارش آفتاب، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بازداشت شمار زیادی از جوانان معترض انگلیسی و قتل یک جوان سیاه‌پوست توسط نیروهای امنیتی رژیم سلطنتی انگلیس، گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای اعزام هیأت حقوق بشری به انگلیس برای بررسی نقض حقوق بشر در این کشور اعلام می‌کند.

وی افزود: از دولت انگلیس و مسئولان سفارت این رژیم در تهران می‌خواهیم‌ زمینه حضور گزارشگران حقوق بشری ایران را در انگلیس فراهم کنند و بهانه‌ واهی را کنار بگذارند.

ابراهیمی تصریح کرد: گزارشگران حقوق بشر اعزامی مجلس شورای اسلامی قصد دارند‌ با زندانیان سیاسی انگلیسی به گفت‌وگو بپردازند و درباره برخورد با معترضان گزارشی را تکمیل و به مجامع بین‌المللی ارسال کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
0
0
چقدر خنده دار بود دمتون گرم هميشه از جوكا بزارين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
0
0
كلي خنديديم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
0
0
اره پيشنهاد مي شود حتما اين اجازه را بدهند تا اين وكيل الدوله ها كه چيزي بيشتر از ... نديده‌اند بروند و ضمن ...مبسوطي كه در لندن بجاي خواهند آورد معناي حقوق بشر را ببينند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین