کد خبر: ۱۳۲۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۴

نماینده بیرجند: قیام مردمی انگلیس از آثار بیداری اسلامی در خاورمیانه است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، ناآرامی‌های اخیر انگیس را نتیجه بیداری اسلامی در خاورمیانه دانست و ادعا کرد: «قیام‌های مردمی که در برخی از مناطق محروم انگلیس رخ داد، امروز تقریباً به سراسر این کشور کشیده شده و همه مردم سیاه و سفید انگلیس به صحنه آمدند.»

به گزارش آفتاب، نایب رئیس کمیسیون سیاست‌خارجی مجلس گفت: قیام‌های مردمی که در برخی از مناطق محروم انگلیس رخ داد، امروز به سراسر این کشور کشیده شده و همه مردم سیاه و سفید انگلیس به صحنه آمدند و باید دانست که قیام‌های مردمی امروز اروپا در نتیجه بیداری اسلامی خاورمیانه است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده بیرجند و نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طبیعت سلطه‌گران و مستکبران، زیاده‌خواهان و استعمارگران در طول تاریخ همین بوده و آنها همواره به شکنجه و کشتن مردم می‌پرداختند و پرچم حقوق‌بشر را تنها برای دیگران علم می‌کردند.

وی افزود: همین کشورهای مستکبر در جنگ‌های جهانی اول و دوم به وحشیانه‌ترین شیوه با ملت‌ها برخورد کرده‌اند و میلیون‌ها نفر را در‌ سراسر جهان قتل عام و با خشونت با مردم رفتار کردند.

نایب رئیس دوم کمیسیون سیاست خارجی مجلس در ادامه گفت: انگلیس و کشورهای هم‌پیمان او همواره ادعای زیادی در دفاع از حقوق‌بشر دارند اما امروز شاهدیم که به این شیوه با مردم محروم و مظلوم خودشان چگونه برخورد می‌کنند در حالی که این مردم تنها از دولت انگلیس خواسته‌های ابتدایی دارند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی همچنین متذکر شد: قیام‌های مردمی که در برخی از مناطق محروم انگلیس رخ داد، امروز تقریباً به سراسر این کشور کشیده شده و همه مردم سیاه و سفید انگلیس به صحنه آمدند.

به گفته وی، امروز هر کسی در دنیا که ادعای حقوق‌بشر دارد باید فریاد سر دهد چرا که مردم و افکار عمومی جهان ذات افراد مدعی حقوق‌بشر در انگلیس به نمایش درآمد.

این نماینده مجلس یادآور شد: امروز ما شاهد تحقق فرمایش مقام معظم رهبری هستیم که فرمودند "قیام‌های مردمی به قلب اروپا خواهد رسید. "

ابراهیمی در خاتمه تصریح کرد: امروز مردم دنیا هوشیار و بیدار شده‌اند و قیام‌های مردمی امروز اروپا در نتیجه همان بیداری اسلامی مردم منطقه خاورمیانه است و همه مردم معترض دنیا تنها خواستار "عدالت‌"، "عدم تبعیض‌" و "آزادی‌" هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین